سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا‌یی‌ها می‌توانند از ما عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند.

کوتاه آمدن در مقابل آمریکایی‌ها در قاموس ایران نیست
به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار مسعود جزایری سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به شهادت شهید بدرالدین از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان گفت: روند مقاومت نشان داده است که پس از شهادت عناصر حبهه مقاومت این جبهه رو به جلو حرکت می کند و این تجربه بارها در دوران دفاع مقدس  و همچنین دفاع مقدسی که چند سالی در منطقه آغاز شده است مشاهده می‌شود. شهادت شهید بدرالدین اثرات مثبتی در روند مقاومت خواهد داشت.

سخنگوی ستاد کل نیروهای  مسلح در پاسخ به سؤالی مبنی بر اخراج فرمانده تفنگداران دستگیر شده در خلیج فارس توسط سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌های دچار چالش بزرگی شدند نوع برخوردی که ایران با متجاوزان داشت همه را متعجب کرده آمریکایی‌ها عادت کردند که نقش کدخدا را بازی کنند و به هر کجا که دلشان می‌خواهند تجاوز کنند.

کوتاه آمدن در مقابل آمریکا در قاموس جمهوری اسلامی ایران نیست آنها متجاوز به آب‌های ما بودند ما با آنها برخورد کردیم.

سردار جزایری ادامه داد: برخورد ما با متجوازان آمریکایی بسیار مسالمت‌آمیز بود در حالی که می توانستیم برخوردی قهرآمیز داشته باشیم.

سردار جزایری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اظهار نگرانی مقامات آمریکایی استقرار سامانه دفاعی s300 در ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها می‌توانند از مجهز شدن جمهوری اسلامی ایران عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلیلی ، آمریکا ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باد
آخرین اخبار