معاون فرماندار شادگان بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌ های حفار تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های حفار از هرگونه حفاری بدون هماهنگی با کمیسیون عالی حفاری شهرستان خوداری کنند و عدم هماهنگی بر عهده مسؤولان دستگاه‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت‌الله آلبوغبیش وی به فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تسریع در اجرای پروژه جاده دهستان جفال اشاره کرد و افزود: به‌منظور لحاظ کردن معیارهای فنی در اجرای پروژه جاده جفال، اداره راه و شهرسازی شهرستان نسبت به اعلام کردن مشخصات پروژه و زمان و اجرای آن به همه اعضای کمیسیون عالی حفاری شهرستان اقدام کند.

وی با بیان اینکه اخذ استعلامات لازم دستگاه‌های حفار از کمیسیون عالی حفاری شهرستان ضروری است، اظهار داشت: همه اعضای کمیسیون حفاری نسخه‌ای از نقشه‌های اجرایی مربوط به تأسیسات و خطوط انتقال آب، گاز، فیبر نوری باید در اختیار دبیرخانه کمیسیون عالی حفاری شهرستان ارائه دهند.

آلبوغبیش اذعان کرد: تسریع در بازسازی و ترمیم نقاط حفاری شده و بازسازی آسفالت مناطق حفاری شده و نظارت و دقت لازم در رابطه با ترمیم نوارهای حفاری باید در دستور کار دستگا‌ه‌های حفار قرار بگیرد.

معاون فرماندار شادگان در پایان با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی کاری کلیه دستگاه‌ های اجرایی شهرستان گفت: برنامه‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت بلند مدت و کوتاه مدت و با رویکرد اجرایی باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.