مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت:در کل کشور 99 هزار و 840 طرح صنعتی داریم که بیش از یک سوم آنها در شهرک‌های صنعتی هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی یزدانی افزود:سهم استان کرمانشاه از طرح‌های صنعتی 1818 طرح دانست که 199 مورد آن بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اگر ستاد تسهیل کار خود را خود پیگیری کند، این واحدها امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود:بنا داریم در سال جاری حدود 10 هزار واحد صنعتی متوسط و کوچک که مشکل دارند را راه‌اندازی مجدد کنیم که از این تعداد 9 هزار واحد در بخش صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی هستند.

 یزدانی ادامه داد:سهم استان کرمانشاه از این برنامه‌ها در مجموع راه‌اندازی و تکمیل 317 طرح است که اعتباری مورد نیاز آن نیز 422 میلیارد تومان است

 وی با اشاره به اینکه حدود 600 شهرک و ناحیه صنعتی زیان‌ده در کشور داریم ادامه داد:در استان کرمانشاه هم 21 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که در 19 مورد از آنها زمین در حال واگذاری است.

 یزدانی دو شهرک صنعتی "زاگرس" و "مرصاد" را در کرمانشاه داریم که تاکنون هیچ قراردادی در آنها امضاء نشده، در سه شهرک و ناحیه هیچ طرحی به بهره‌برداری نرسیده و در شش شهرک و ناحیه نیز 10 طرح به بهره‌برداری رسیده که این امر نشان می‌دهد باید سرمایه‌گذاری‌ها به سمت شهرک‌های صنعتی هدایت شود.


انتهای پیام/ح

 


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.