علی برات زاده قهرمان سنگنوردی جهان امروز صبح راهی رابیتنسن شد.

برات زاده تنها نماینده کشورمان در اتریشاقبال افلاکی مدیر تیم های ملی کوهنوردی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی با شگاه خبر نگاران افزود: پنجمین مرحله از مسابقات جام جهانی سنگنوردی از روزهای 3-2 خرداد95 در شهر رابینتسن  اتریش برگزار خواهد شد قرار بود یک تیم 3 نفره راهی این رقابتها شودکه ویزای  امیر نوری ورضا کلاسنگیان آماده نشد وامروز صبح علی برات زاده به تنهائی راهی اروپا شد.

عملکرد بچه ها در هندوستان خوب بود
وی در این خصوص گفت:مرحله چهارم مسابقات جهانی سنگنوردی 26-25 اردیبهشت سال جاری در شهر بمبئی هند انجام شد وتیم 9 نفره از سنگنوردان کشورمان که بنده سرپرست آن بودیم در این رقابتها شرکت کردیم هرچند مدالی به دست نیاوردیم اما بچه ها با تمام توان به میدان رفتند.

افلاکی در ادامه گفت:این مسابقات در سطح بالائی برگزار شد وبودن افرادی که در دنیا قهرمان این رشته هستنداما در این رقابتها به مدالی نرسیدند نمونه اش سنگنورد آلمانی ،بهر حال شرایط مسابقات باهم فرق می کند و اینکه چه ورزشکارانی در آن حضور پیدا می کنند.

وی تاکید کرد: سنگنوردان ایرانی از نظر قدرت چیزی از خارجیها کم ندارند ولی در تکنیک در بخش بولدرینک کمی ضعیف هستیم ما در گزارشی که در خصوص رقابتهای جهانی هند می خواهیم به فدراسیون ارائه می دهیم پیشنهادآوردن طراح خارجی را  مطرح کردیم واین درحالی است که اعزام سنگنوردان کشورمان به کارگاهای آموزش خارج از ایران هزینه ی زیادی را می طلبد.

افلاکی درپایان خاطر نشان کرد:سنگنوردی کشورمان در این سالها پیشرفت زیادی داشته است وگویای این مطلب اعزام ورزشکاران این ورزش در طی سال به مسابقات بین المللی می باشدو خوشبختانه مدالهائی راکسب می کنیم بنده اینده سنگنوردی ایران را روشن می بینم .

انتهای خبر /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار