رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر بودجه این دانشگاه 9 هزار میلیارد تومان است علاوه بر‌ آن در صدد افزایش درآمد غیرشهریه‌ای بر پایه فعالیت اقتصاد دانش‌بنیان هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی امروز در مراسم سی و چهارمین سالگرد تأسیس این دانشگاه گفت: بودجه امسال دانشگاه آزاد 9 هزار میلیارد تومان است و در تلاشیم فعالیت‌های اقتصادی را به شکلی توسعه دهیم که به درآمد غیرشهریه‌ای 40 درصدی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه 27 هزار و 852 رشته محل در دانشگاه آزاد وجود دارد، افزود: اکنون 7 هزار مورد آن به تصویب کمیسیون قانونی مجلس شورای اسلامی رسیده است.

میرزاده ادامه داد: 32 هزار و 453 استاد تمام وقت در دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت هستند علاوه بر آن این دانشگاه توانسته 44 درصد از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کشور را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد یک به 37 است، تصریح کرد: حدود 11 هزار نفر به تعداد اعضای هیأت علمی این دانشگاه اضافه شده‌اند که 2 هزار و 670 نفر از آنها ارتقا پیدا کرده‌اند.

رییس دانشگاه آزاد یادآور شد: 63 هزار سند علمی در پایگاه استنادی اسکوپوس و 41 هزار مقاله نیز در ISI به ثبت رسیده که نشان دهنده مشارکت بالای این دانشگاه در تولیدات علمی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.