رییس مرکز جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اظهار داشت: ثبت نام برای نقل و انتقال اعضای هیئت علمی این دانشگاه از امروز یک خرداد ماه و تنها از طریق پایگاه اینترنتی آغاز می‌شود.

علیرضا وحیدی رییس مرکز جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ثبت‌نام برای تقاضای ماموریت ‌و همچنین انتقال اعضای هیات علمی این دانشگاه از امروز یک خرداد 95، از طریق سامانه اینترنتی به نشانی amoozesh.iau.ir صورت می گیرد.

وی افزود: بخش‌نامه جدید ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی در 27 اردیبهشت 95 از سوی معاونت آموزشی دانشگاه آزاد به کلیه واحدهای دانشگاهی ابلاغ شده که در آن قوانین مربوط به ماموریت و انتقال، زمان‌ تعیین شده و همچنین نحوه بررسی درخواست اعضای هیئت علمی برای ماموریت و انتقال اعلام شده است.

رییس مرکز جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تاکید کرد: ثبت نام ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی تنها از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی مذکور صورت می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
در بخشنامه قبلي دانشگاه آزاد در بند2-6-4 آن عنايت ويژه اي به انتقال اعضاي هيات علمي زن متاهل بواسطه محل اشتغال همسر از شهري به شهر ديگر شده بود که در بخشنامه فعلي اصولا به آن اشاره اي هم نشده و تنها معيار ها ملاک هاي صرفا سازماني واداري به نفع دانشگاه مد نظر قرار گرفته است.حال آنکه روح حاکم بر ابلاغيه سياست هاي کلي"جمعيت" مقام معظم رهبري در ارديبهشت سال 1393 بر تسهيل وترويج تشکيل خانواده و افزايش فرزند(بند 1)،اختصاص تسهيلات مناسب براي مادران بويژه در دوره بارداري و شير دهي(بند2) و تحکيم بنيان و پايداري خانواده(بند3) قرار گرفته است.
با توجه به مراتب مذکور ، براستي دانشگاه آزاد اسلامي در اين بخشنامه به چه ميزان منافع و مصالح اعضاي هيات علمي زن شاغل خود را که متاهل و مادر مي باشند ،در نظر گرفته است؟؟!!!
آخرین اخبار