سرپرست تیم نفت و گاز گچساران گفت:دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و منیزیم فردوس در مرحله برگشت فینال رقابت های لیگ برتر هندبال مردان ایران تقابل بازیکنان ستاره و پشتکار تیمی است.

 
 
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مجید راستی پور افزود: تیم نفت و گاز گچساران در شرایطی تا این مرحله از رقابت های هندبال لیگ برتر با اقتدار گام برداشته که هیچ بازیکن ستاره یا کادر فنی نامداری در اختیار نداشته است به طوری که بازیکنان نیمکت نشین و اصلی فاصله چندانی با هم ندارند.
وی اظهار کرد: تیم منیزیم فردوس با در اختیار داشتن پنج ملی پوش ،دو بازیکن خارجی و انسجام تیمی شرایط خوبی در این مسابقات داشته است.
سرپرست تیم هندبال نفت وگاز گچساران تصریح کرد که 70درصد از بازیکنان و تمام اعضای کادر فنی نفت و گاز گچساران بومی است.
راستی پور ابراز کرد: تیم هندبال نفت و گاز گچساران به دلیل قرار داشتن در زیر پوشش مالی مناطق نفتخیز جنوب تنها 75درصد از قرارداد بازیکنان خود را به صورت توافقی با شرکت بهره برداری نفت و گاز پرداخت کرده است و هنوز اعتبار قراردادهای بازیکنان تصویب نشده است.
وی اظهار کرد: همدلی و غیرت بازیکنان، کادر فنی و حمایت تماشاگران نقش مهمی در موفقیت های تیم نفت و گاز گچساران داشته است.
تیم فردوس مشهد که نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال مردان در فصل گذشته را در کارنامه خود دارد این بار امیدوار است تا در رقابت با بازیکنان نه چندان مطرح نفت و گاز گچساران قهرمانی مسابقات این فصل را از آن خود کند.
وی گفت:اگرچه تیم منیزیم فردوس بازیکنان نامداری در اختیار دارد اما نفت و گاز گچساران علیرغم نداشتن بازیکن ملی پوش با تمرینات منسجم از آمادگی بهتری برخوردار است.
تیم نفت و گاز گچساران که در دور رفت مرحله فینال لیگ برتر هندبال با نتیجه 27 بر 23حریف قدر خود را در بازی خانگی شکست داده امیدوار است با کسب یک تساوی نخستین قهرمانی را در لیگ برتر جشن بگیرد.
در صورت شکست نفت و گاز گچساران در بازی برگشت فینال، قهرمان مسابقات لیگ برتر هندبال ایران در دیدار سوم نفت و گاز گچساران و منیزیم فردوس مشخص خواهد شد.
دیدار برگشت نفت و گاز گچساران و منیزیوم فردوس در مرحله فینال ساعت 17 امروز دوشنبه سوم خرداد در شهر فردوس برگزار می شود.
براساس برنامه ریزی قرار است تیم نفت و گاز گچساران و منیزیم فردوس در صورت پیروزی تیم حریف روز چهارشنبه پنجم خرداد در دیدار سوم به مصاف یکدیگر بروند.
تیم هندبال نفت و گاز گچساران سومین حضور خود در لیگ برتر هندبال را تجربه می کند.
این نخستین بار است که تیم نفت و گاز گچساران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر هندبال حضور پیدا کرده است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
 
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.