رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد از برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی با حضور ناشران کشوری از اول ماه مبارک رمضان لغایت پایان این ماه خبر داد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سالار احمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در مرکز استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور ناشران کشوری از اول ماه مبارک رمضان لغایت پایان این ماه برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بر اساس برنامه‌های سنوات گذشته نمایشگاه علوم قرآنی را در دستور کار قرار دادیم، گفت: انتظار می‌رود مدیران و مسؤولان شهرستانی همکاری لازم در برپایی این نمایشگاه داشته باشند.
 
وی از عرضه جدیدترین کتاب‌ها و آثار دینی و نرم افزارهای قرآنی به عموم مردم و بازدیدکنندگان در نمایشگاه علوم قرآنی یاسوج خبر داد و گفت: برنامه‌های متعددی در حاشیه برگزاری نمایشگاه به اجرا گذاشته می‌شود.
 
احمدی برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با رویکرد قرآنی و دینی در ماه مبارک رمضان را ضروری عنوان کرد و گفت: توسعه فرهنگ مطالعه مفید کتابخوانی خصوصا در حوزه علوم و آموزه‌های قرآنی بسیار مهم بوده لذا برگزاری نمایشگاه امری کاملا ضروری است.
 
این مسؤول اذعان کرد: باید بتوان با ایجاد نمایشگاه‌های بزرگ و عرضه کتاب‌های پرمحتوا و متناسب با نیازهای روز جامعه فرصت توسعه فرهنگ مطالعه را در استان و شهرستان برای قشرهای فرهیخته جامعه و اهل مطالعه فراهم کنیم.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان را برگزاری محافل انس با قرآن، جلسات تفسیر قرآن، مسابقات قرآن و ...عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.