استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت ها و غیرت سربازان گمنام امام زمان (عج الله) است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید موسی خادمی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج الله) به مردم قدرشناس و خدمتگزاران وزارت اطلاعات افزود:این نیروهای مخلص و فداکار برای افزایش ضریب امنیت کشور تا پای جان تلاش کرده اند.
وی ابراز کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج الله) اگر چه در نزد مردم گمنام اما در محضر خداوند جایگاه ارزنده ای دارند.
وی اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج الله) در بی اثر کردن توطئه های دشمن، صیانت از فن آوری های علوم نوین کشور به ویژه دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای خدمات بی شماری به مردم ایران کرده اند.
وی اظهارکرد: مبارزه با رانت خواری، فساد اقتصادی و ایجاد امنیت پایدار در مرزهای داخلی و خارجی از دیگر خدمات این مجاهدان بی نام و نشان به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این مجموعه با وجود وظیفه ذاتی خود امانتداری امین برای دولت و ملت ایران اسلامی هستند.
خادمی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و باندهای بزرگ از افتخارات سربازان گمنام امام زمان (عج الله) است.
وی ابراز داشت: مجاهدت های خاموش نیروهای وزارت اطلاعات با تکیه بر توکل به خدای متعال و رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در دوره های گذشته و نایب بر حقش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دوره کنونی زمینه موفقیت و محبوبیت این نیروهای مخلص را در دل مردم فراهم کرده است.
31 اردیبهشت تا هفتم خرداد ماه به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.
 
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.