برنامه "قرار عاشقی" با محوریت هم عهدی با شهدا امشب سوم خردادماه در گلستان شهدا رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، برنامه قرارعاشقی به مناسبت سالروزآزادسازی خرمشهر و باعنوان هرشهرونداصفهانی یک شهید در هفت نقطه شهر برگزار می شود.
برنامه قرار عاشقی(هم عهدی با شهدا) با حضور دکتر جمالی نژاد شهردار اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر و ریاست ستاد بزرگداشت خرمشهر ساعت 17 بعدازظهر امروز در گلستان شهدا رونمایی می شود.
 فرهنگسرای پایداری با چاپ هشت هزار پلاک به اسم هر شهید و شماره های قطعه و ردیف وشماره روی پلاک ها، عهدنامه ای طراحی کرده است که هر یک از شهروندان پس از مراجعه به غرفه ها و انداختن پلاک به گردنشان با یک شهیدعهدمی بندند.
برنامه "قرار عاشقی" از 3 تا 11 خردادماه در هفت نقطه شهر اصفهان شامل میدان احمدآباد، میدان برج، میدان بزرگمهر، میدان لاله، میدان جمهوری اسلامی، میدان انقلاب و گلستان شهدا میزبان شهروندان برای هم عهدی با شهدا و دریافت پلاک شهیدان است که شهروندان برای هم عهدی با شهدا می توانند به نقاط تعیین شده مراجعه کرده و با دریافت یک پلاک با شهیدان هم عهد شوند.
گفتنی است؛ برنامه "قرار عاشقی" از سوی فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی برگزار می شود که علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 20 به هفت نقطه تعیین شده در سطح شهر مراجعه کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار