فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران استان در یک ماه گذشته موفق به کشف 9 تن و 813 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 64 هزار و 379 لیتر سوخت قاچاق شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛  سرتیپ دوم پاسدار رهام بخش حبیبی افزود: مرزداران مستقر در هنگ ها، گردان ها و یگان های مرزی استان در یک ماه گذشته با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی توانستند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، کالا و سوخت قاچاق را کشف و ضبط کنند.
وی ادامه داد: مرزداران پر تلاش سیستان و بلوچستان در این مدت ضمن هلاکت و دستگیری 16 قاچاقچی، با توقیف 25 دستگاه وسیله نقلیه حامل مقدار 9 تن و 813کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، مرفین، کراک و حشیش را در درگیری مسلحانه با سوداگران کشف و ضبط کردند.
وی تصریح کرد: همچنین کشف و ضبط 64 هزار و 379 لیتر سوخت قاچاق و توقیف 76 دستگاه وسیله نقلیه به همراه دستگیری 91 نفر قاچاقچی از دیگر دستاوردهای نیروهای جان برکف مرزبانی سیستان و بلوچستان در راستای جلوگیری از خروج فرآوردهای نفتی است.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین مرزداران استان توانستند در این مدت هزار و 636 نفر متجاوز و عابر غیر مجاز و 27 قاچاقچی انسان را در نوار مرزی که قصد ورود به کشور را داشتند دستگیر و 16 دستگاه خودروی آنان را توقیف کنند.
سردار حبیبی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در راستای حمایت از کالای های داخلی گفت: مرزداران استان در این مدت از ورود و خروج میلیاردها تومان انواع کالا به کشور جلوگیری کردند.
وی افزود: کشف انواع کالا از قبیل 560 کیلوگرم برنج، پنج هزار و 298 پاکت سیگار، 152 راس احشام، 144 متر پارچه و غیره از جمله برخی تلاش های مرزداران استان در راستای فرمایشات رهبرمعظم انقلاب است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار