بخش بزرگی از طرح‌های مسکن‌های مهر مازندران امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های مسکن مهر استان، گفت: بخش مهمی از طرح‌های مسکن‌های مهر مازندران امسال تکمیل می‌شود.

علی نبیان گفت:مازندران دارای شرایط سرزمینی است که اجازه می‌دهد واحدهای مسکونی به صورت مجتمع استفاده شود تا مشکل تهیه زمین از میان برود.

وی افزود: اجرای عملیات پروژه مسکن مهر در مازندران نتایج خوبی داشته و بسیاری از شهرستان‌های مازندران توسط خرده مالکان، شرکت‌های تعاونی و بخش‌های خصوصی ورود یافتند.

نبیان گفت: بنیاد مسکن قریب به اتقاق مسکن‌های مهر استان را تحویل داده و با توجه به برخی مشکلات در این زمینه تمام تلاش دستگاه‌ها برای رفع آنها بوده و اکنون با وجود مشکلات مسکن مهر میارکلای ساری رسیدگی آن در دستور کار و مشکلات آن در حال رفع شدن است.

وی با اعلام اینکه تا پایان سال 95 بخش مهمی از مسکن‌های مهر مازندران به اتمام می‌رسد، عنوان کرد: مسکن مهر میارکلای ساری نیز در این زمره قرار می‌گیرد.

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به وضعیت پسماند و فاضلاب این مجتمع یادآور شد: برای این مجتمع از واحدهای سپتینگ استفاده می‌شود که با تهیه منابع از سوی وزارت نیرو این مشکل نیز رفع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.