سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:بازی با العین، بازی بسیار سختی است و ذوب‌آهن نباید دلخوش به نتیجه بازی رفت باشد.

  شجاعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  در آستانه بازی این تیم مقابل العین در دور برگشت مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان ما بعد از بازگشت از امارات تمرینات با نشاطی را پشت سر گذاشته اند از هر لحاظ در شرایط خوبی قرار داریم.

وی ادامه داد: مهدی رجب زاده بعد از دو هفته مصدمیت به تمرینات بازگشته و شرایط بازی کردن را دارد و در خصوص او، همه چیز به نظر گل محمدی بستگی دارد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص جو سازی دبیر کل فدراسیون فوتبال امارات و بحث امنیت بازیکنان العین هم گفت: باشگاه العین هرگز جو سازی نکرده و باشگاه النصر است که کاسه داغ تر از آش شده است. ما زمانی که در امارات بودیم باشگاه العین به بهترین نحو از ما پذیرایی کرد و حالا نوبت باشگاه ذوب‌آهن است تا میزبان شایسته ایی برای نماینده امارات باشد.

شجاعی در خصوص وضعیت کاوه رضایی و وجود پیشنهاد های قطری برای این بازیکن اظهار داشت: قرداد کاوه با باشگاه ذوب‌آهن 1 ساله است. باید بازی با العین و همچنین استقلال را هم انجام بدهیم و بعد از این دو بازی بنشینیم و در مورد وی تصمیم گیری کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: ما در سال های قبل دروازبانی به نام آرمناک پتروسیان داشتیم زمانی فصل به پایان نرسیده بود قصد تمدید قرارداد وی را داشتیم که او ما گفت فصل هنوز تمام نشده زمانی که فصل تمام بشود با هم صحبت می کنیم. وضعیت کاوه هم به همین شکل است باید این دو بازی را هم انجام دهیم و بعد تصمیم گیری کنیم.

شجاعی در پایان اظهار امیدواری کرد تماشاگران برای بازی روز چهارشنبه به ورزشگاه فولادشهر بیابند و گفت: با توجه اینکه بازی با العین رایگان شده امیدوارم هواداران برای تشویق بازیکنان به ورزشگاه بیایند و یار دوازدهم ذوب‌آهن باشند تا ما با آن ها جشن صعود بگیریم.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار