«گروه قصه» به سرپرستی ساناز بیان به مدت 15 روز در مرکز مطالعات قشقایی هنرنمایی می‌کند.

امیر حسین آسانی کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون هنرنمایی گروه «قصه» به سرپرستی ساناز بیان در مرکز مطالعات قشقایی گفت: زمان تعیین شده برای اجرای گروه «قصه» با ماه رمضان و جام ملت‌های اروپا همزمان شده است که این دو مناسبت کار ما را کمی سخت کرده است.

وی ادامه داد: در این مدت 15 روز اجرای نمایش «آنات» به کارگردانی خودم و نمایش «زخم‌های وحشتناک زمین بازی» به کارگردانی علی منصوری و همچنین اجرای نمایشنامه‌خوانی از نمایش‌هایی که ساناز بیان نوشته و یا ترجمه کرده است را نیز خواهیم داشت.

کارگردان نمایش «زن از خاطره عکس می‌گرفت» پیرو صحبت‌های پیشین خود عنوان کرد: نمایش «آنات» قبل‌تر در بلغارستان، اسپانیا، ایتالیا و ارمنستان اجرا شده است. قصه این نمایش متکی بر تصویرسازی زندگی زن با فضای ایرانی است و دیالوگ ندارد، یکسری تصویر است که در نهایت معنی و مفهومی را منتقل می‌کند.

دیگر عوامل نمایش «آنات» عبارتند از: 

بازیگران: سروناز نانکلی، افسانه صرفه‌جو، مهتاب کرکوندی، بهار رضی‌زاده، طراح صحنه: بابک کچه چیان، موسیقی: آنکیدو دارش، طراحی پوستر: مهدی فاتحی، عکاس: خشایار حسامی، تهیه کننده: پوپک کم گویان 

لازم به ذکر است که اعضای ثابت گروه قصه: ساناز بیان، علی منصوری، امیرحسین آسانی، آیه کیان پور و کاظم سیاحی هستند.

سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر مدتی است که به مرکز مطالعات قشقایی تبدیل شده است و فراخوانی به گروه های تئاتری جهت برگزاری برنامه هایی در مدت 15 روز داده است که پس از بررسی ها، 10 گروه برای انجام و اجرای این برنامه ها انتخاب شده اند. 

امیرحسین آسانی یکی از کارگردان‌های تئاتر است که از 16خرداد تا 2 تیر در مرکز مطالعات قشقایی پذیرای مخاطبان عام و خاص خود است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار