با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار گیلان امروز 17 پروژه مخابراتی در شهر لنگرود با مبلغ 6.5 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود  با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،نجفی استاندار گیلان،مهرداد لاهوتی نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، جواد پور فرماندار و به همراه سایر مسؤولان استانی و شهر ستانی این شهر برگزار شد.    

در این جلسه که با صحبت های مهرداد لاهوتی که آغاز شد، گفت:به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات قابل توجهی در بخش ارتباطات به مردم ارائه شده است.انتظار داریم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با توجه به شرایط خاص گردشگری شهرستان، با نگاه ویژه ای ارائه خدمت نماید.در ادامه جلسه

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت :ایران لنگرگاه ثبات درمنطقه است اینترنت فقط برای سرگرمی درروستاهانیست، بلکه خدمات اینترنت بستری برای ارائه خدمات دستگاه های دیگر در روستاها است.

واعظی در ادامه با اشاره به اینکه ،اگر در کشور های دیگر نهضت انقلابی و بیداری اسلامی به وجود آمد این را باید به پای انقلاب و امام نوشت و در حال  مجلس انقلابی ومقتدر لازمه ساخت کشوراست.  

جلسه با صحبت های فرماندار لنگرود ادامه  یافت. جواد پور هم گفت :تا کنون ۷۸ میلیاردی جهت زیر ساخت های ارتباطات و فناری اطلاعات در  شهرستان هزینه شده و امروز نیز 6.5میلیارد تومان به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این شهرستان بر اساس سر شماری سال 90 دارای 137 هزار نفر جمعیت است گفت : 210 روستا در این شهرستان نیز وجود دارد.

 در جلسه امروز استاندار گيلان با تاکید برپیگیر ی  و راه اندازی بندر چمخاله شد و خاطر نشان کرد علاقمند هستیم این بندر نیز در استان راه اندازی شود .

نجفی در ادامه گفت:  خط راه آهن قزوین- رشت  طی سال های  گذشته با سرعت کند و گاهی رها شده بود افزود : تا پایان سال ۹۵یا پایان دولت یازدهم باید کار این راه آهن جمع شود .  

 دراین مراسم همزمان 17پروژه مخابراتی در شهرستان لنگرود که به صورت ویدئو کنفرانس با روستاهای پاپکیاده در این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.