دونده دوی نیمه استقامت کشورمان گفت: در این چند سالی که رشته دوومیدانی را بطور حرفه ای پیگیری می کنم هیچ حمایتی از طرف مسئولان دوومیدانی یاسوج برای پیشرفت من انجام نشده است.

مریم موسویان در گفت وگو باخبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت فعلی خودش اظهار کرد: بعد از هیجده ماه دوری از مسابقات به تازگی تمریناتم را شروع کرده ام،تا دررقابت های لیگ برتر دوومیدانی که بعد از اتمام ماه رمضان برگزار می شود شرکت کنم.
 
وی درباره شرکت نکردن خود در مسابقات جایزه بزرگ تهران گفت: به دلیل حمایت نشدن از سوی مسئولان استان یاسوج تصمیم گرفتم در این رقابت ها شرکت نکنم.
 
موسویان افزود: تنها کسی که در فدراسیون دوومیدانی از ورزشکارانی که دراستان های خودشان  مورد بی مهری مسئولین استانی  قرار می گیرند حمایت میکند تنها خانم مریم رستمی هست.که سعی می کند ورزشکار فراموش شده را به روزهای اوجش باز گرداند.
 
وی درباره کیهانی اظهارکرد: به دلیل اینکه درچند ماه اخیر در هیچ مسابقه ای حضور نداشته ام  نمی توانم درباره وی صحبتی کنم، فقط امیدوارم در پست جدیدشان موفق باشند.به بهتر شدن این رشته در چند سال آینده کمک کنند.
 
موسویان درپایان یادآورشد: امیدوارم در المپیک با بدشانسی خاصی مواجه نشوند بتوانند برای کشور در المپیک افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار