سرپرست تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی گفت: صحبت های ایران دوست در مورد فوتبال بانوان حقیقت دارد و جای شبهه ای باقی نمی گذارد.

موقر:ایران دوست حقایق فوتبال بانوان را بیان کردفریدون موقر در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: امسال مسئولین تیم ملوان را خیلی اذیت کردند و ایران دوست به علت بدرفتاری ها ترجیح داد که از دنیای فوتبال خداحافظی کند.بازیکنان ملوان هم بعد از خداحافظی سرمربی خود به تدریج از تیم جدا می شوند.

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال ملوان افزود: بعید می دانم که این تیم فصل بعد در لیگ برتر بانوان حضور داشته باشد چرا که رضاییان مدیر عامل تیم بیان کرده که برای فصل آینده سرمایه گذاری انجام نمی شود.سه چهار بار در خواست جلسه با رضاییان کردیم اما وی پاسخگو نبود.بنابراین ایران دوست ترجیح داد از فوتبال خداحافظی کند.

موقر ادامه داد: ملوان یک تیم ریشه دار است که در بخش فوتبال بانوان 12 سال سابقه دارد اما مسئولین به همین راحتی از این تیم ریشه دار گذشتند. اگر امسال تیم فوتبال ملوان از حضور در مسابقات انصراف دهد در آن صورت باید از فصل آینده از دسته پایین تر شروع کند.

سرپرست تیم فوتبال بانوان ملوان در پایان خاطر نشان کرد: تمام زحماتی که مریم ایران دوست در این مدت کشیده است مسئولین یک شبه بر باد دادند.به هرحال بعید است که تیم فوتبال بانوان ملوان امسال در لیگ برتر تیم داری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار