مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است در جلسه هیات مدیره که فردا برگزار می شود در خصوص تعیین و تکلیف سرمربی آینده صحبت های لازم صورت و در این باره تصمیم بگیریم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شکست استقلال در مقابل ذوب آهن و از دست دادن جام اظهار داشت :ساعات بسیار سختی را از شب گذشته پشت سر گذاشتم و خیلی ناراحت هستم چرا که تمام اهدافمان بر این اساس بود که استقلال به موفقیت برسد اما استقلال نتوانست در دیدار حساس روز گذشته جام را بگیرد .


وی ادامه داد : با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است در جلسه هیات مدیره که فردا برگزار می شود در خصوص تعیین و تکلیف سرمربی آینده صحبت های لازم صورت و در این باره تصمیم بگیریم.

افشارزاده درباره اینکه آیا منصوریان جزو گزینه های نیمکت سرمربیگری استقلال خواهد بود یا خیر توضیح داد : در هر صورت در جلسه این موضوع را بررسی و تصمیمی را می گیریم که به نفع استقلال باشد و باید بگویم منصوریان یکی از گزینه های ما برای سرمربیگری فصل آینده خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره عملکرد بازیکنان تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت :بازیکنان باید در زدن ضربات دقت بیشتری را انجام می دادند تا تنیجه ای قابل قبول رقم بخورد .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار