رییس اداره پست کاشان از ارسال ودریافت حدود 740 هزار مرسوله پستی به داخل وخارج از کشور طی چهار ماهه نخست امسال خبرداد.

حسین انصاری مقدم، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: 295 هزار از این تعداد مرسوله ارسال  و 445 هزار مرسوله نیز دریافت شده است.
وی افزود: این مرسولات در قالب پست های عادی، سفارشی، پیشتاز، ویژه و خدمات الکترونیکی ارسال ودریافت شده است.
به گفته وی،اداره پست کاشان همچنین درراستای حذف یا کاهش سفرهای درون شهری، مدیریت و کاهش بار ترافیکی سطح شهر وآلودگی ناشی از آن اقدام به انجام خدمات نیابتی با ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان از جمله اداره های ثبت احوال، ثبت اسناد، امور مالیاتی، دادگستری، دانشگاه آزاد و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان (درمانگاه گلابچی) نموده است.
رییس اداره پست شهرستان کاشان،تصریح کرد: این اداره به منظور ارایه خدمات واقدامات متعارف نیز علاوه بر تهیه وچاپ کارت پستال الکترونیکی وتحویل درب منزل چاپ ورونمایی از تمبرهای یادبود به مناسبت های محلی را در چهار ماهه نخست سال جاری داشته است.
انصاری مقدم اظهارداشت: چاپ ورونمایی از تمبر کنگره ملی امامزاده محمد هلال بن علی علیه السلام که 6 خرداد در قم وآران وبیدگل برگزارشد یکی از این تمبرهای یاد شده است.
وی، چاپ ورونمایی از تمبر هفته فرهنگی گردشگری کاشان با عنوان فرش های نفیس دستباف کاشان در موزه ملی فرش ایران طی تیرماه را یکی دیگر از این تمبرهای محلی برشمرد.
به گفته وی، تمبر بزرگداشت یکصد سالگی آموزش وپرورش کاشان نیز در آذرماه زمان برگزاری همایش این بزرگداشت رونمایی خواهد‌شد.
انصاری مقدم، افزود: اداره پست کاشان افتخار دارد که تمبرهای شخصی افراد را نیز با لوگوی شرکت هاو موسسات چاپ کند.
وی در پایان افزود: در این راستا اداره پست کاشان  به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار تمبر شخصی تعدادی از خبرنگاران کاشانی فعال و در تعامل با این اداره را چاپ و در تقدیر از زحمات آنها به این قشر اطلاع رسان و فرهنگ ساز رسانه های خبری هدیه می کند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار