بیرجند؛

ایجاد 8 هزار فرصت شغلی در خراسان جنوبی

در سال جاری 8 هزار فرصت شغلی با 346 میلیارد تومان تسهیلات در استان به جزء در بخش مسکن ایجاد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در نخستین کارگروه اشتغال استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت : بر اساس سند توسعه اشتغال هر سال باید 10 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شود.

محمد سنجری با بیان اینکه امسال تمرکز دولت بر مباحث اقتصادی و خروج از رکود است افزود: اولویت های این مجموعه در سال جاری تکمیل 43 پروژه نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد در استان است.

وی تامین سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی را از دیگر اولویت ها امسال عنوان کرد.

وی گفت : امسال 346 میلیارد تومان تسهیلات برای تامین سرمایه گردش و ارتقای فناوری و ساختار بنگاه های اقتصادی استان و 17 میلیارد و 200 تومان یارانه برای سود این تسهیلات پیش بینی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهداف این کارگروه را تدوین سازوکارهای لازم به منظور بسط و گسترش تسهیلات، فرصت های اقتصادی، شغلی، آموزش های مهارتی، فنی و حرفه ای و ... در بین اقشار ساکن در محدوه ها و محلات هدف به منظور کارآفرینی و احراز شغل مناسب در بازار کار در چارچوب سند ملی احیا، بهسازی و نوسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، سند ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی عنوان کرد

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.