بیرجند؛

اعزام ۸۵۰ مبلغ به خراسان جنوبی در ماه رمضان

پیش بینی می‌شود ۸۵۰ مبلغ به مناطق مورد نیاز در استان اعزام شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت : با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛ یکی از برنامه های مهم و محوری سازمان تبلیغات اسلامی؛ اعزام مبلغ به شهرستان ها و روستاهای استان است.

حجت‌الاسلام لطفیان با بیان اینکه تلاش می‌شود تا تمام ظرفیت های بومی و غیر بومی به کار گرفته شود افزود: حدودا نیمی از این تعداد بومی و نیمی هم غیر بومی هستند و این اطمینان را به مردم می دهیم که در هر جایی که ظرفیت مردمی ایجاد شود؛ شبکه تبلیغ هم حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه بهار قرآن است ، گفت: امسال در ماه رمضان یک برنامه ویژه با عنوان " با قرآن در رمضان" اجرا خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با مساعدت مرکز تفسیر قم؛ یک نفر مفسر بزرگ به بیرجند آمد افزود: امسال هم دو نفر مفسر در ماه رمضان در استان حضور خواهند یافت که علاوه بر بیرجند، قاین و احتمالا یک شهرستان دیگر هم پوشش داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام لطفیان جلسات قرآنی خانگی را یکی از بهترین ظرفیت های موجود عنوان کرد و تصریح کرد: هم اکنون این جلسات از رونق خوبی برخوردار است و ما هم تلاش می‌کنیم در جهت پویایی آنها اقداماتی از جمله توزیع قرآن و در اختیار گذاشتن مفسر در صورت ارائه درخواست، انجام دهیم.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی سوق دادن هیئت های مذهبی به سمت امور قرآنی است گفت: تاکنون هیئت های مذهبی در خصوص تبیین معارف ائمه اطهار عملکرد خوبی داشتند و قصد داریم که این هیئت ها به سمت تبیین معارف قرآنی هم حرکت کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار