بیرجند؛

تولید ماهانه 120 تن لوله مقوایی درروستای فهالنج طبس+تصویر

با همت جوان کارآفرین شیرازی، ماهانه 120 تن لوله مقوایی، درروستای فهالنج شهرستان طبس تولید می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ رحمانی ، جوان 30 ساله با مدرک فوق لیسانس ریاضی، چند هفته ای است که با همت خود تنها واحد تولید لوله های مقوایی سنگین و صنعتی شرق کشور را با بهره گیری ازگرمای این شهرستان، در روستای فهالنج راه اندازی کرده است .

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس گفت: تمام دستگاه ها و خط تولید بومی این واحد به دست این جوان و همکارانش و با هزینه ای بسیار پایین ساخته شده است .

مرتضی جلالی فرد، قطر لوله های مقوایی این واحد را از 5/7 میلی متر تا 25 سانتی متر اعلام کرد وافزود: این اندازه از محصول در کشور کم نظیر است که علاوه بر بازار داخلی، قابلیت عرضه و صادرات به بازار بین المللی را نیز دارد.

وی گفت: تولیدات این واحد برای واحدهای صنعتی چاپ و بسته بندی، کارخانجات کاغذسازی، سلفون، کاغذ دیواری و نساجی در استانهای تهران،اصفهان،خراسان رضوی و آذربایجان شرقی ارسال می شود.

رحمانی جوان کارآفرینی این واحد صنعتی نیز گفت : لوله های مقوایی سنگین و صنعتی وی مشتریانی هم در کشورهای ترکمنستان،افغانستان و گرجستان دارد.

این واحد صنعتی برای 15 نفر از جوانان روستای فهالنج شغل ایجاد کرده است و قرار است با راه اندازی فاز دوم آن این تعداد به 30 نفر افزایش یابد .

وی افزود: فاز دوم این کارخانه که بازیافت کاغذ و مقوا برای تولید مواد اولیه لوله های مقوایی است، تا تابستان به بهره برداری می رسد .

وی گفت : برای راه اندازی این واحد یک میلیارد تومان هزینه کرده ام و قرار است شعبه دوم این واحد صنعتی در شهرک صنعتی طبس راه اندازی شود.


تولید ماهانه 120 تن لوله مقوایی درروستای فهالنج طبس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار