حجت الاسلام خمینی؛

رضایت مندی مردم مسئولیت مهم شهرداری است

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره)گفت: شهرداری نهادی است که با مردم به طور مستقیم در ارتباط بوده و باید زمینه رضایت مندی آنها را فراهم کند.

رضایت مندی مردم مسئولیت مهم شهرداری استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حاج سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) در مراسم تجدید میثاق کارکنان شهرداری تهران با آرمان‌های امام خمینی (ره) که صبح امروز (چهارشنبه) در مرقد مطهر کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد،اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز ثمره مجاهدات‌های امام و مردم و خون‌های پاک شهیدان است.

وی افزود: بی تردید هر تلاشی جهت اعتلای نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهت پیشبرد اهداف انجام می‌شود از جمله اموری است که خداوند و امام راحل خواستار آن بوده و هستند.

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: شهرداری یکی از نهادهایی است که به طور مستقیم با مردم در ارتباط بوده و این ارتباط مستقیم بیش از هر چیز دیگری برای این سازمان مسئولیت ایجاد می‌کند چرا که باید رضایتمندی مردم را مورد نظر خود قرار دهد.

حجت الاسلام خمینی تصریح کرد: امروز بحث اقتصاد مقاومتی و تحقق آن وابسته به تلاش هر چه بیشتر ما و مسئولین در هر جایگاهی است و بر این اساس هر شخصی بتواند برای گشایش مشکلات مردم یک گام بیشتر بردارد، دین خود را به امام (ره) و شهدا ادا کرده و حتما رضایت خدا، امام راحل و شهدا را در پی دارد.

وی افزود: امروز جامعه دچار مشکلات معیشتی، فقر، بیکاری و ... است که ما می‌توانیم به پشتوانه این انقلاب و نظام کارآمد جمهوری اسلامی ایران آنها را پشت سر گذاشته و شرایط بهتری را برای مردم فراهم کنیم.

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: در جامعه آشفته جهانی مواجه بودن با مشکلات پیچیده یک واقعیت است که استفاده  از ذهن و روح تجربیات انقلاب می‌تواند مسئولان را برای خدمت گذاری هر چه بیشتر و بهتر کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار