دشمن همه جا آماده ضربه زدن به برنامه ریزی های امام خمینی (ره) برای انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مشاور عالی ریاست ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرضا  با بیان این که دشمن در مقابل برنامه ریزی هایی که امام خمینی(ره)  برای انقلاب کرده اند، راحت ننشسته اند، گفت: امام خمینی (ره) در سال ۴۲، سه هدف برای نهضت خود معرفی کرد که اولین هدف ایشان ایجاد حکومت اسلامی در ایران است.
حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی یکی از اهداف دشمن را تغییر رفتار ایران دانست و افزود: اصولی که امام خمینی (ره) به دنبال ایجاد آن بود، امروزه عده ای به دنبال از بین بردن آن هستند، از جمله اصل مهم تفاوت اسلام ناب و اسلام آمریکایی بود و امام خمینی (ره) بر آن تاکید زیادی داشت که برخی به دنبال نفی آن هستند.
وی با بیان این که پشت این اسلام ابوسفیانی، یهود صهیونیستی است، تصریح کرد: عده ای در کشور به دنبال بازکردن جایگاهی برای صهیونیست هستند.
مشاور عالی ریاست ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح با اشاره به مطرح شدن شورای رهبری توسط برخی افراد در کشور گفت: یکی از وظایفی که ولی فقیه دارد، فرماندهی کل قوا است که اگر شورای رهبری حضور یابد ساختار تغییر می کند و نمی توان ساختار نظامی  سپاه را با ماموریت هایی که برای دفاع از ایران دارد را به رئیس جمهور محول کرد.
مصلحی با اشاره به برخی اختلاس ها و دزدی ها، اظهار داشت: گمان می کنید دنیا در مقابل این حرکات در حکومت اسلامی ایران راحت ایستاده است.
حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی با بیان این که بنده به عنوان یک شخص مطلع می گویم تحریم ها تنها ۳۰ درصد در اقتصاد ما موثر است، خاطرنشان کرد: اگر ما تحریم هستیم، این خودروهای لوکس خارجی که وزیر صنعت ۱ ماه پیش اعلام کرد که در ۱ سال گذشته ۱۰۰ هزار دستگاه از این خودروها وارد ایران شده است، از کجا می آید و دلار آن چگونه پرداخت می شود، اما مواد اولیه کارخانه ها وارد نمی شود.
وی گفت: سیستم های جاسوسی پشت سر آن هایی که اختلاس سنگین کرده اند، هستند.
مصلحی هدف دیگر امام(ره) را از نهضت خود  بیداری اسلامی در دنیای اسلام دانست و افزود: امروز بیداری در کشورهای منطقه در حال پیشروی است و این علی رغم تمام تلاش های دشمن اعم از ایجاد داعش، النصره، انجمن حجتیه و بهایئیت و وهابیت است.
مشاور عالی ریاست ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح با بیان این که امام هدف دیگر خود را برنامه ریزی برای ظهور دانسته اند، گفت: در سال گذشته در اربعین یک جمعیت ۲۰ میلیونی به زیارت امام حسین (ع) رفتند و این در کره زمین بی سابقه بود و استکبار تلاش سنگینی برای جلوگیری از انتشار این حرکت کرد که موفق نشد.
مصلحی ادامه داد: ولوله ای در پژوهشکده ها و دانشگاه های اروپایی و آمریکایی از این حرکت افتاد که چرا این تعداد آدم به این مکان آمده اند.
وی با بیان این که رفتن اسد به معنای شکست مقاومت در منطقه است، گفت: تمام دنیا می گوید اسد باید برود و تنها مقام معظم رهبری می گوید که وی باید بماند و در طی این ۵ سال مشخص شده است که حرف چه کسی اجرا شده است، ما باید قدر این نعمت ولایت فقیه را بدانیم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.