رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ازافتتاح مجتمع عالی سلامت ورامین و بیمارستان پاکدشت در آینده نزدیک خبر داد.

علی اصغر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص مجتمع عالی سلامت ورامین گفت: این مجتمع پاسخ مثبتی به حلقه های مفقوده فراوان در سیستم سلامت است.

وی افزود: اغلب در سیستم سلامت کشور فعالیت های پزشک متخصص و فوق تخصص وگاهی پرستار مطلوب است ولی در مورد بخش اورژانس و بهیار با مشکل مواجه هستیم این حلقه مفقوده موجب افزایش نارضایتی می شود. 

پیوندی با بیان اینکه شهرستان ورامین منطقه با استعدادی است، عنوان کرد: با همکاری ارگان های مختلف مجوز لازم برای فعالیت مجتمع عالی سلامت ورامین اخذ شده است.

وی با بیان اینکه: 150  دانشجو در 5 رشته بهداشت عمومی ، حرفه ای، فوریت های پزشکی و هوش بری و پرستاری از سراسر کشور جذب می کنیم اظهار داشت: در مقطع کاردانی مجوز جذب نیرو بدون آزمون را گرفتیم تا بتوانیم نیروهای بومی را به کار بگیریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه این مجتمع راه اندازی شده ، عنوان کرد:هنوز فعالیت رسمی مجتمع عالی سلامت ورامین شروع نشده است ولی درآینده نزدیک شاهد افتتاح این مجتمع و بیمارستان پاکدشت هستیم.



انتهای پیام/
برچسب ها: سلامت ، بیمارستان ، پاکدشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.