مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش از توسعه فعالیت‌های هنری برای دانش‌آموزان خبر داد.

مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص توجه به فعالیت‌های هنری برای دانش‌آموزان گفت: به هنرهای روز از جمله تولید فیلم و نمایش فیلم توجه ویژه‌ای داریم.

وی افزود: اکنون در آموزش و پرورش شورایی به نام صدور پروانه حمایت از فیلم وجود دارد که در این شورا فیلم‌های تولید شده به درخواست خود ثبت‌نام کرده و چنانچه مورد تأیید قرار گیرند برای دانش‌آموزان به نمایش درمی‌آیند و یا در کانون‌های پرورشی و فرهنگی پخش می‌شوند.

مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های مورد توجه احیای هنرهای بومی و سنتی است. با توجه به اینکه کشور ما از لحاظ فرهنگی بسیار غنی است باید در این خصوص توجه ویژه‌ای شود بنابراین در کانون‌های فرهنگی و تربیتی برای احیا، ترویج و ترغیب دانش‌آموزان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است.

علی‌اکبرزاده بیان کرد: برای آموزش هنرهای بومی و سنتی از مربیان کانون‌های فرهنگی پرورشی و همچنین استعدادهای برتر استفاده می‌شود.

مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش گفت: برای توسعه فعالیت‌ها نهادهایی همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، میراث فرهنگی و نهادهای مرتبط دیگر با آموزش و پرورش همکاری می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.