با شگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

صحبت‌های قاتل ستایش در دومین جلسه دادگاه/همه آنچه از روز اول اتفاق افتاد

دومین جلسه مقدماتی رسیدگی به پرونده قتل ستایش در شعبه 7 دادگاه کیفری یک برگزار شد و قاتل موضوعاتی جدیدی را مقابل قاضی اعلام کرد.

توضیحات دادگاه ستایش قریشی بنا به دلایلی بازگو نشد/همه ی آنچه از روز اول اتفاق افتادبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 23 فروردین ماه بود که گزارشی مبنی بر وقوع قتل یک دختر بچه شش ساله افغان در روستای خیرآباد ورامین تحویل مراجع قضایی شد، گزارش حاکی از آن بود که ستایش قریشی که به گفته پدر او، روز یکشنبه ۲۲ فروردین برای خرید بستنی از منزل خارج شده، دیگر به خانه بازنگشته است.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که پسر 17 ساله همسایه به نام امیر، دختر بچه افغان را دزدیده و بعد از تجاوز با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

با اعلام این گزارش به دادستانی شهرستان ورامین، دادستانی این شهرستان بر رسیدگی ویژه و خارج از نوبت پرونده تاکید کرد و از نخستین لحظات وقوع این جنایت، رسیدگی به این پرونده به طور ویژه و خارج از نوبت در دستور كار دستگاه قضایی قرار گرفت و از متهم پرونده بازجویی به عمل آمد.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در حاشیه نشست مشترک با قضات در این رابطه گفت: در سیستم قضایی جمهوری اسلامی ایران تبعیض وجود ندارد، متهمان چه ایرانی و چه افغانستانی باشند در نوع رسیدگی به پرونده‌ آن‌ها تفاوتی وجود ندارد؛ چرا که سیستم قضایی جمهوری اسلامی مبتنی بر رسیدگی عادلانه است و هیچ فردی مصونیت ندارد و گواه این امر قتل رخ داده در ورامین می باشد که متهم آن یک فرد ایرانی است و ما موارد مشابهی داشتیم که متهم افغانستانی بود.

دادستان تهران در ادامه با اشاره به ضرورت نظارت بیشتر خانواده‌ها بر نوجوانان خود، تصریح کرد: پرونده قتل رخ داده در ورامین این پیام را دارد که خانواده‌ها باید نظارت بیشتری بر فعالیت نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی و همچنین زمانی که آن‌ها در خانه تنها هستند، داشته باشند.

همچنین «حجت‌ الاسلام محسنی اژه‌ای» در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در رابطه با پرونده ستایش اظهار داشت: این پرونده چند وجه دارد که یکی از آنها ،وقوع این جنایت بوده که به طور طبیعی همه از چنین جنایتی متأثر شدیم.

 وی افزود:‌ دختر بودن، 6 ساله بودن و غریبه بودن ستایش بر شدت تألم انسان تأثیرگذار بوده و همه مسئولین،‌دستگاه‌ها،‌مردم و حکومت با مسئولیت تمام وارد این پرونده شدند همه با آن همدردی کردند.دستگاه‌های مسئول به جد در اولین زمان وارد این پرونده شده و با حساسیت بالا پرونده را گشودند و اینک نیز با جدیت این مسئله دنبال می‌شود.

به گفته ابوالقاسم مراد طلب دادستان عمومی و انقلاب وارمین براساس اظهارات اخذ شده از قاتل که نوجوانی 17 ساله است ، وی از سن 15 سالگی هرازگاهی مشروب مصرف می‌کرده است.

همچنین درنظریه مددکاری  اجتماعی قاتل که به وضعیت زندگی متهم پرداخته، آمده است شخصیت و زمینه‌های خانوادگی متهم را به سمت ارتکاب این جنایت سوق داده است و مددکار پرونده علت قتل را عوامل محیطی و تأثیر شبکه‌های مجازی ناسالم تشخیص داده بود.

در روز 20 اردیبهشت ماه نظریه اداره تشخیص هویت ناجا قتل با چاقو را تایید کرد و22 اردبیهشت و کمتر از یک ماه کیفر خواست پرونده صادر و شنبه 25 اردیبهشت پرونده به دادگاه کیفری یک تهران ارسال و در روز 28 اردیبهشت ماه بود که پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی خازنی ارجاع داده شد.

** تعیین وکیل تسخیری برای طرفین پرونده

در ادامه روند رسیدگی به پرونده قتل ستایش برای طرفین پرونده از سوی دادستانی وکیل تسخیری تعیین شد و مرتضی یاوری و نورالله عزیزمحمدی یکی از قضات با سابقه کشور به عنوان وکلای تسخیری دو طرف پرونده معرفی شدند، اما در ادامه کار خانواده قاتل اقدام به گرفتن وکیل تعیینی برای فرزندشان می کنند و مجتبی فرح‌بخش را به عنوان وکیل برای رسیدگی به پرونده تعیین می کنند.

12 خرداد ماه اولین جلسه تحقیق برای رسیدگی به پرونده قتل به صورت غیر علنی بدون حضور وکیل متهم تشکیل شد و اولیای دم، شکایت خود را در خصوص عمل منافی عفت متهم اعلام کردند.

**عدم اطلاع رسانی دادگاه دلیل حضور نداشتن وکیل متهم در اولین جلسه دادگاه

مجتبی فرح بخش وکیل تعیینی متهم در خصوص علت عدم حضور خود در اولین جلسه دادگاه گفت: پرونده را پس از پذیرش به طور کامل مطالعه کردم اما دادگاه چون زمان برگزاری این جلسه را به من اطلاع نداده بود، بررسی به روز یکشنبه موکول شد.

وی در ادامه افزود: در قانون جدید آیین دادرسی کیفری، برگزاری جلسات مقدماتی پیش‌بینی شده است. در این جلسات من به عنوان وکیل امیر، ایرادهایی را که به ذهنم می‌رسد، عنوان خواهم کرد تا وقت رسیدگی اصلی از سوی دادگاه اعلام و به ما ابلاغ شود.

**صحبت‌های قاتل ستایش در جلسه دادگاه

محسن افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری یک تهران درباره برگزاری جلسه دوم دادگاه ستایش قریشی گفت: ( یک‌شنبه 16 خرداد) دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل ستایش قریشی در شعبه 7 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی برگزار شد.

گفتنی است،‌ در دومین جلسه تحقیق،  اولیای‌دم یک‌بار دیگر ادعایشان را در برابر وکیل متهم نیز اعلام کردند.

وقتی نوبت امیرحسین، متهم ١٦ساله پرونده شد، او اتهام آزار و اذیت را قبول نکرد. اما به طور دقیق و مشخص نیز آن را رد نکرد و مدعی شد به دلیل اتفاقاتی که افتاده ‌است هیچ‌چیزی به یاد ندارد. او مدعی شد زمان ارتکاب جرم به‌شدت تحت فشار روحی بوده و حالا هیچ‌چیزی به یاد ندارد. 

پیش از این دادستان ورامین نیز اعلام کرده انگیزه متهم از ارتکاب قتل، عمل منافی عفت بوده ‌است اما در مورد اینکه آزار و اذیت صورت گرفته است یا نه توضیحی ارائه نکرده‌ بود. با پایان این جلسه تحقیق، ادامه رسیدگی به جلسه بعد موکول شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۶
این باید به بدترین شکل قصاص بشه.باید آتیشش زد تا بمیره و درس عبرت بشه. باید قطعه قطعه ش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
از خداوند برای قاتل ستایش کوچولو اشد مجازات رو خواسترم تا مرحم اندکی بر دل خانواده مظلوم و داغدارش باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
خدا لعنتش کنه، تصور بلاهایی که سر طفل معصوم آورده حالمو بهم میزنه.... ترسش... التماسش... وحشتش.... و دردش.... این کار فقط از پس یه هیولای نفرین شده برمياد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
امام علی (ع): دفاع از مظلوم بهشت را بر انسان واجب می کند اولا:حبس ابد بهش بدید تا به سن 18سال برسه ثانیا:دیه ماه حرام را ازش بگیرید چون این لامذهب قتل را در ماه حرام انجام داده ثانیا:بلافاصله پس از رسیدن به سن 18سال اعدامش کنید رابعا ببینید خداوند راجع به قتل عمد چی میگه؟ راجع به سوزاندن با اسید چی میگه؟ ویادمون باشه دین اسلام سن تکلیف وبلوغ جسمی وعقلی را 15 سال میگه این طفل هم انسانه خداوند اون را آفریده واز روح مقدسش در اون دمیده ودر قران کریم فرموده ان اکرمکم عندالله اتقیکم اینا آزمایشهایی است که معمولا در زندگی برامون پیش میاد سربلند ازش بیرون بیاییم ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
ستایش جان غمگین نباش آرام بخواب ما هرگز تورا فراموش نخواهیم کرد دختر کوچولوی غریب مظلوم بی آزار...............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
ستایش جان ای کاش من اون موقع بودم وفریادرست میشدم واقعا چه مرگ تلخ ودردناکی داشتی حالا نوبت مسوولین عزیز کشورمونه که دست به کار بشن وعادلانه قضاوت کنن تجاوز به دختر 6ساله قتل دختر 6ساله سوزاندن دختر 6ساله جنایت پشت جنایت خدایا شکرت که نذاشتی این قاتل بی رحم قصر دربره ومسولین عزیز اگه میخوایید از آه این دختر کوچولو در امان باشید خدا وکیلی درست قضاوت کنید وگرنه ما ملت ایران هیچ وقت شما را نمی بخشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
تقدیم به ستایش کوچولوی افغان که ناجوانمردانه وبی گناه به قتل رسید بازهم این غم بزرگ را خدمت خانواده ی محترم قریشی تسلیت عرض می کنم من را در غم خودتان شریک بدانید از مسوولین محترم عاجزانه خواهشمندم نگذارند خون این طفل معصوم پایمال شود چرا که روزی همه می میریم وباید پاسخگو باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
ماده ۹۱ قانون مجازات اسلامی مصوب ۹۲ ؛ در جرایم موجب حد یا قصاص هر گاه افراد بالغ کمتر از هجده سال ، ماهیت جرم انجام شده و یا حرمت آن را درک نکنند و یا در رشد و کمال عقل آنان شبهه وجود داشته باشد ، حسب مورد با توجه به سن آنها به مجازات های پیش بینی شده در این فصل محکوم می شوند . ( فصل دهم قانون مجازات اسلامی )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
یه چیزی میگیم یه چیزی میشنویم حادثه درد ناک تر از این حرفهاست احساسی حرف نمی زنم باید قانون در مورد این جور آدمها حتما اجرا بشه هر چند که نمیشه نام انسان روی چنین کسایی گذاشت ستایش جون تو همانند خواهرم تو همانند دخترم هستی تورا هرگز فراموش نخواهم کرد به یادت هستم تا روز قیامت منتظر اشد مجازات برای قاتلت هستیم مطمئن باش رای دادگاه همون چیزی است که تو می خوای الهی آمین مظلوم دختر کوچولوی بی آزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
باید اعدام بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
حرفهایی که از دهان قاتل در میاد رو وکیل یادش میده ، باید از طریق یک روانشناسی حرفه ای مورد بازجویی قرار بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
اعدام کمترین حکم ومجازات برای این قاتل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
جای بخششی وجود نداره همه ما ادمیم و ایرانی و افغانی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
بخشش لازم نیست اعدامش کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
قوه قضائیه خواهش اعدام داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
ستایش جان تو جان وروح ماهستی تا قیام قیامت تورا فراموش نخواهیم کرد ویادت در قلب ماست چه خوب که همه باید بمیریم وقیامتی در کار هست وگرنه این غم تحمل کردنی نیست خدا به داد پدر ومادرت برسد چه می کشند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
این قاتل کثیف را اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
بزارین سن قانونی اعدام برسه حتما اعدام میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
الهم عجل لولیک افرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
فقط اعدام حق این قاتل کثیف چه فرقی میکنه قربانی افغان باشه یا ایرانی از خانواده ستایش خواهش میکنم به هیچ عنوان از حق خودشون چشم پوشی نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
والا دیگه از سن ۱۵ سالگی ایشون شبکه اجتماعی نبوده که مشروب خوردن یادش بده.. تربیت خانوادگی خیلی مهمه، متاسفانه آداب استفاده از شبکه های اجتماعی رو ندارن خیلیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
باید اعدام بشه این قاتل کثیف . من خودم یه وکیلم هرگز حاضر نیستم وکالت ادمای جانی مثل ایشونو بگیرم.ایشالا به درک واصل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
حتی اعدام هم واسش کمه باید زجر کشش کنن تا درس عبرت بشه واسه بقیه جنایتکاران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
حتی اعدام هم واسش کمه باید زجر کشش کنن تا درس عبرت بشه واسه بقیه جنایتکاران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
اعدامش کنن هرچه زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
ما منتظر رای منصفانه دادگاه در قبال این واقعه ی تلخ هستیم آخه ما ایرانی هستیم اولا این دختر بچه ی مظلوم در ماه رجب که ماه حرام است به قتل رسیده پس حکم دیه ی ماه حرام باید اجرا بشه این شخص شرابخوار بوده حکم شرابخوار در دین مبین اسلام چیست ؟ این شخص قتل عمد انجام داده حکم قتل عمد چیست؟ این شخص طفل معصوم را با اسید سوزانده ببینید دین اسلام چه می گویند ؟
باید مجازات بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
جرم ستایش ما چه بود دختر 6ساله ای که برای خرید بستنی از خانه بیرون رفت خیر باید این هیولا را به اشد مجازات رساند تادل مومنان شاد شود فرقی نمی کند این هم مثل بچه ماست چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
-
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
خیلی سخته / یه دخترکوچولو بره بستنی بگیره بعد خبر مرگش رو به پدرش و مادرش بدند ... من فقط تاسف میخورم همین ... ما ایرانی هستیم الگوی همه کشور ها .این پسر باید حبس ابد بشه همین /
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
امروز برای اولین بار از انسان بودن خودم خجالت کشیدم .ستایش جان آرام بخواب خدایت بیداراست . اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
ستایش جان خیالت راحت مسوولین مومن ایران انتقام تورا از این قاتل خواهند گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
یعنی اعدام این قاتل کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
بااااااااید اعدام بشه..وای که وقتی به اون دختر و خانواده ش فکر می کنم می خوام بمیرم.منم خواهرکوچک دارم از ته دل دعا می کنم دیگه هرگز چنین اتفاقاتی نیفته...و ان شاءالله هرچه زودتر این قاتل کثیف اعدام بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
این نوجوان در ان لحظات شیطان فریبش داده و به عواقب کارش فکر نکرده والان پشیمان است بهتر است حبس ابد بهش بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اگه دختر 6ساله خودت بود چه نظری داشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
سلام،اینکه این پسر لحظه ای تصمیم گرفته شکی درش نیست ،اما چاقو زدن وسوزاندن فرقی نداره هرکدام درلحظه اتفاق نمیافته وقتی با این سن بتونه کارد به کسی بزنه آنیه دومیش سومیش...تو اون حال بچه چقدرالتماس کرده،اینم که یادم نمیادکلک قدیمییه،هرچی هم مصرف کرده باشه غیرممکنه،اصل بد درون این بچه هست نیکو هم نگردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
افاغنه که مهمان ما هستند و بسیار زحمتکش . امیدواریم حق بچه مظلومشان از این جانی گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
این جوان يه کار اشتباه انجام داده واقعآ جنون تمام وجود این جوان را در بر گرفته ونمیدونه داره چی کار میکنه وبعدها فهمیده چه اشتباهی کرده خواهشا يه طرفه قضاوت نکنید خودتونو جای اون جوان وخانواده اون جوان بزارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اعدامش کنید این روانی را واقعا هرچی میره خطر ناکتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
چون افغانی بوده اعدامش نمیکنند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
این شبکه های اجتماعی این ضررهای جبران ناپذیر هم داره باید به فکر چاره اساسی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
از 15 سالگی مشروب میخورده؟
پسر 15 ساله مشروب از کجا می آورده؟
یا مشکل در کل خانواده هست که هر موقع دلش میخواسته در یخچال حاضر بوده یا دسترسی به مشروب این قدر ساده شده که مشکل جامعه است
به هر حال باید مجازات بشه تا درس عبرت بشه و مسولین باید بیشتر تلاش کنند تا دسترسی به مشروب و... به این سادگی نباشه که از نوجوانی به این سمت کشیده بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
بخشش لازم نیست اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اولا که قانون تصمیم میگیره بعد بنده ادم معتدلی هستم و میگم باید مجازات بشه شاید درسی بشه برای بقیه
Germany
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
نمیگم مجازات نشه . خودتون رو جای این جوون یا خانوادش بذارین. اگه برای بچه خودتون هم این اتفاق بیفته باز میگید اعدام؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
سلام خدمت هموطن های عزیزم
هرکدوم از ما به سلیقه و تجربه خودمون به قضیه نگاه میکنیم و البته که هر نظر و سلیقه ای قابل احترامه.
لازم نیست خودمون رو جای هیچکدوم از آدمای این فاجعه بزاریم تا عمق این فاجعه رو درک کنیم.
بیاید یک دقیقه تامل کنیم...
چی به سرمون آوردیم تا کجا میخوایم پیش بریم انگار خودمونم نمی خوایم شرایط رو بهتر کنیم از خودمون شرو کنیم تا جامعه ای پاک داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
هیچکدوم از ماها نه جای اون هستیم نه اونجا بودیم امیدوارم رای دادگاه ب حق و انسانی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اعدام که باید بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اوووووه چه داستان دنباله داری!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
ببخشش لازم نیست اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
ببخشش لازم نیست اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
زمانی به عدالت میرسد که ما حادثه رو برای خود فرض کنیم و خودمان رو جای پدر و مادر داغ دیده بگذاریم در صورت زنده ماندن این فرد تا ابد این خانواده در عذاب روحی خواهند بود و هرگز آرام نخواهند شد قضیه با قتل فرق دارد تجاوز به دختر معصومی است که هرگز لحظات این جنایت در فرض ذهن پدر و مادر پاک نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
این همه ادم تو این مملکت فشار روحی دارن مگه میشه با این حرف توجیه کنه کارشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
خدایا مارو به حال خود رها نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
ایرانی و افغانی هیچ فرقی نداره یک انسان بی گناه در رنج و عذاب از دنیا رفته اونم به ظلم و ناحق .نباید حقش پایمال بشه .حالا با هر انگیزه ای هم که به قتل رسیده باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
بخشش لازم نیست،اعدامش کنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اینم اعدام کنید مث قبلیا ایشالا دیگه تکرار نشه‏
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
دوستانی که دختر کوچک یا خواهر کوچک دارید یه لحظه چشم خودتون رو ببندید خودتون رو بزارید جای خانواده ستایش بعدش بین نباید اعدام بشه
انشالله زودتر اعدامش کنن تا هیچ انسانی از این کارها انجام نده
انشالله که زود اعدامش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
با اعدام مخالفم حبس ابدش كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
خدا هر چی ظالم قاتل هست را لعنت کنه و بندازه جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
سلام.در ابتدا بنده از طرف همه مردم عزیز ایران با خانواده ستایش کوچولوی عزیز ابراز همدردی میکنم.فرقی نداره ستایش خانم هم مثل دختر خودم میمونه و فاجعه رخ داده واقعا خیلی دردناک واز خداوند مهربان برای بازماندگان طلب صبر میکنم.به نظر من باید اجازه داد این پرونده در چهارچوب قانون واحکام شرع رسیدگی وپیگیری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
داره فیلم بازی میکنه
یادم نمی اید چه صیغه اییه ؟
این طور میگه کشش بده مردمم ماجرا رو فراموش کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
خدایا همه را هدایت کن ولی نذارید بدلیل افغانی بودن از یه انسان حقی پایمال بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
این پسر باید مجازات بشه اما بچه افغانی ها تو خیابونا از صبح بازی میکنن تا نیمه های شب کسی هم نیست بگه بچه بیا خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
خطاب به دوستانی که میگن این نوجوان باید اعدام بشه باید گفت با توجه به سن ایشون خودش یه قربانیه.مطمئنا عمل ژشت شنیع است ولی یه پسر 17 ساله که اگر دوران پاک کودکی و خردسالی ازش جدا کنیم و از سنش کم کنیم چند سال طول کشید تا یه یک جانی تبدیل بشه.آیا همه تقصیرها متوجه نوجوانی هست که هنوز به سنه قانونی نرسیده.مطمئنا نه.اگر عوامل دیگه رو ازش کم کنیم چقدر مقصره؟ به اندازه یک لحظه و تصمیم باید اعدام بشه و راحت میگیم حقه شه؟!! باید بگم به نظر من اعدام حقش نیست و این مساله زنگ خطر جدی برای خانواده هاست و اعدام این پسر فقط صورت مساله رو پاک میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
سلام،بله،متاسفانه همه فقط میگن اعدام....

قضاوت کار ما نیست....
البته که باید مجازات بشه،اما با بررسی دقیق مسئله،و تمام ابعادش،
ان شاءالله که عاقبت همه ختم به خیر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اگه دختر بچه خودت بود بازم این حرف را میزدی؟ ماالان افرادی دراین سن وسال داریم که حافظ قرآن هستند وباعث افتخار جامعه وپدرومادر :بخشش این قاتل ظلم است در حق ستایش کوچولوی عزیز
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اعدام کنید تادرس عبرتی بشه هرچند بعیدمیدونم کسی عبرت بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
چشمم روشن اقا از پانزده سالگی مشروب میخوره به به
به نظرم ایشون تا بیست و پنج سالگی یه تبهکار خطر ناکی میشدن به نظرم سریعا مجازات اونم اشد مجازات در ملا عام کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
لاقا غصه نخورید این اعدام میشه پرونده رو کش بدن یا ندن تا 18 سالش شد اعدامش میکنن. باید اعدام بشه وگرنه باید به اسلامی بودن قانونمون شک کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
باید ریشه ای یک فکر اساسی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
سلام
به نظر بنده اینگونه جرایم چند وجه دارد
برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه باید با قدرت و کاملا سخت با این موارد برخورد کرد
تا اگر کسی هوس چنین کاری را کرد منتظر عواقبش باشد نه اینکه به راه گریزی امیدوار شود
در وجه دیگر باید با کمک اساتید جامعه شناس راهی برای اصلاح اخلاقی جامعه پیدا کنیم
یعنی باید زشت بودن این حرکات در بین افراد جامعه نهادینه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
همش ب خاطر وضع بد تحصیلی هست
من دانش اموزم
خیلی خسته کننده و ناامید کننده هست درس خوندن
درس خوندن باید با لذت باشه
ولی وقتی ادم میبینه درس میخونه بعد میخواد بیکار بشه
دیگه از همین الان فکرایی میاد سر ادم ک از زندگی خسته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اعدام كمترين كار ممكن ميتونه درقبال كار شوم ادم حيوان صفاي باشه كه به بچه تجاوز كرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
طبق قانون باهاش رفتار بشه هرچی قانون بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
مفسد فی الارض کدومه. اون همش ۱۶ سالشه. مگه میشه یه بچه ۱۶ ساله رو اعدام کرد. !!!! کاری که کرد غیر قابل توجیهه. ولی اون یه بچست. بچه ۱۶ ساله . یه خورده فک کنید بعد کامنت بذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
سن بلوغ پسر 15 ساله. مردان زیادی در سن 16 سالگی پدر شده اند. پس بیخود ادای روشنفکرای مدرن رو در نیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
بازهم نمیشه زیر 18 سال رو اعدام کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
طبق مقررات دینی با این پسر باید رفتار شود. انشاالله که دیگر شاهد چنین اعمال ناپسندی نباشیم. یا الله ارحمنا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
حال این بدبخت وخانواده اش خیلی بدتر ازخانواده ستایشه. به خدا پناه ببریم از به انحراف کشیده شدن.به خاطر غفلت دنیا وآخرتش از دست رفت. وای به حال خانواده اش. خدایا به همه رحم کن.
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اینکه یادش نمیاد رو وکیل جدیده بهش یاد داده؟ یعنی وکیله واقعا میخاد بنفع این کار کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
سلام .انشالا طناب دار همه چيزو يادش مياره
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
مدیون اون دختر بچه هستید اگه پسر رو اعدام نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اینکه به طور دقیق و مشخص عمل تجاوز به یادش نمیاد، کاملا خالی از واقعیت هست و گفته وکیل جناب قاتل است، چه ایرانی چه افغانی ، ما مسلمانیم و خواهان احقاق حقوق طفل معصوم و شش ساله ایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
چرا دست دست میکنن اعدامش کنن بره دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
هر ثانيه نفس كشيدن جفاست به انسانيت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
واقعا چجور وکیلی میتونه وکالت همچین متهمی رو قبول کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
این حقه باز کثیف باید زودتر اعدام بشه
Germany
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
عدالت عدالت است
ایرانی و افغانستانی ندارد.
برادران افغانستانی مطمئن باشند عدالت اجرا خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
وكيل اومده از چي دفاع كنه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اعدامش كنيد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
این شخص قابل اصلاح نیست ودرآینده کارهای خطر ناکتری را انجام خواهد داد توبه ی گرگ مرگ است وچنین انسانهای پلیدی را باید هرچه سریعتر به اشد مجازات رساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
یاحسین مظلوم چه بگویم که فاجعه بسیار غمناک وآزار دهنده است واگر انسان مسلمانی از شنیدن این خبر دق کند وبمیرد جای تعجب نیست یادتان باشد خون این طفل مظلوم پایمال نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
ما به عنوان یک ایرانی خواهان اشد مجازات برای چنین انسان نماها هستیم یادتان باشد اگر غیر از این باشد در پیشگاه حضرت حق مسول هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
خدا لعنتش کنه باید به عنوان مفسدفی الارض اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
نیاز نیست این همه موضوع را کش بدید
حالا که برای قاضی محرض شده سریعا اعدامش کنید به شدیدترین وجه ممکن.
اینقدر احساسات مردم را جریحه دار نکنید .عمل خلاف منافی عفت عمومی انجام شده چرا کشش میدید. سریع اعداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.......................................................
-
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
پس پزشک قانونی این وسط چه کاره است هنوز مشخص نشده مسئله تجاوز اتفاق افتاده؟ حالا هم میگه یادم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
ما نفهمیدیم اخرش این قاتل چند سالشه اینم نفهمیدیم چجوری یه دختر بیگناه رو کشته یه بار میگین سوزونده یه بار میگین چاقو زده!
۱۲
آخرین اخبار