سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت:اردوی تیم ملی با حضور لژیونرها به پایان رسید و با تصمیم کادر فنی پنج ملی پوش از تیم جدا می شوند.

آقا کوچکی:حذف پنج ملی پوش در دستور کار کادر فنی قرار گرفتعباس آقاکوچکی در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد:اولین اردو با حضور لژیونرها به خوبی برگزار شد و توانستیم برنامه های تمرینات گروهی را در حمله و دفاع انجام دهیم و نکاتی که برای تورنمنت ترکیه مد نظر بود را با ملی پوشان تمرین کردیم.اکنون با تصمیم کادر فنی 5 بازیکن از لیست تیم ملی حذف و با 15 نفر به ترکیه اعزام می شویم.

وی افزود: در این اردو که به مدت ده روز به طول انجامید روزی 6 ساعت تمرینات گروهی و تکنیکی خاصی را برگزار کردیم و کادر فنی تیم عملکرد تمام بازیکنان را زیر نظر داشت تا با یک تصمیم درست 15 نفر اعزامی به تورنمنت ترکیه را مشخص کند.

آقاکوچکی ادامه داد: تورنمنت های پیش پارالمپیکی به طور گردشی در کشورهای مختلف انجام می شود و به علت کمبود وقت نتوانستیم در کانادا و انگلیس شرکت کنیم اما در تورنمنت ترکیه حاضر می شویم تا علاوه بر ارزیابی بازیکنان ، شناختی هم از سایر تیم ها بدست آوریم.

وی تصریح کرد: در تورنمنت ترکیه برد و باخت برای ما اهمیت ندارد و فقط سه هدف مهم مدنظر ما است که در درجه اول می خواهیم با بررسی عملکرد ملی پوشان ترکیب 12 نفره نهایی ریو را مشخص کنیم و سپس کار گروهی تیم ملی را در قسمت حمله و دفاع ارزیابی کنیم تا نقاط ضعف و قوت این تمرینات معلوم شود و در نهایت بازی تیم های پارالمپیکی را مورد آنالیز قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: 4 تیرماه به مسابقات ترکیه اعزام می شویم و بهترین زمان را برای آنالیز نقشه های تیم ملی خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم از الجزایر نیز شناخت کافی پیدا کنیم تا با آمادگی بالا در ریو حاضر شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار