آبادان؛

برگزاری نخستین جلسه شورای ورزش در آبادان

آبادان از امکانات ورزشی کمی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار ویژه آبادان در جلسه شورای ورزش شهرستان گفت: رسالت و مأموریت تیم صنعت نفت آبادان بسیار سنگین شده برای اینکه ماندن در لیگ برتر کار به‌مراتب سخت‌تری خواهد بود، هزینه‌ها و زحمات بیشتری باید صرف این تیم شود.

عزیزالله شهبازی افزود: مشکلات تیم واترپلوی نفت آبادان برای حضور در لیگ برتر مطرح شد که در این خصوص نیز با امور ورزش وزارت نفت رایزنی‌هایی انجام خواهد شد.

وی به موفقیت‌های فردی ورزش آبادان که توسط ورزشکاران این شهرستان کسب شده اشاره کرد و گفت: در حوزه‌های فردی نیز قهرمانانی در حوزه‌های ملی و بین‌المللی داشتیم که جای تقدیر دارد.

فرماندارویژه  آبادان با اشاره به مشکلات ورزش روستایی، افزود: در خصوص مشکلات ورزش شهر چوئبده قرار شد رئیس اداره ورزش و جوانان این شهر گزارشی را در خصوص  اعتبارات و امکانات موردنیاز در اختیار شورای ورزش شهرستان قرار دهد در این خصوص نیز مساعدت لازم صورت گیرد.

شهبازی  گفت: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان پیشنهادی مبنی بر تشکیل کمیته توسعه اماکن ورزشی در شورای ورزش شهرستان ارائه دادند که این موضوع نیز به تصویب رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.