معاونان هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی بر لزوم تدوین پیوست زیارت در برنامه ی ششم توسعه استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسن واحدی در جلسه ی "کارگروه هماهنگی امور زیارت تدوین برنامه ششم توسعه استان"، افزود: زیارت عارفانه، آسان و ارزان و با کیفیت، تکریم زائر با ماندگاری بیشتر، ترویج و تثبیت فرهنگ رضوی، از جمله چشم اندازهای حوزه ی زیارت است.

وی گفت: زیارت پیشران توسعه ی استان است.

واحدی با اشاره به تصویب سند توسعه ی کمی و کیفی زیارت، افزود: این سند با 821 پروژه در قالب 13 برنامه عملیاتی، 10 راهبرد و 39 سیاست کلان با مشارکت 62 دستگاه اجرایی در استان عملیاتی خواهد شد.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: این سند با گستره و کارگروه های مختلف به عنوان یک سند بالا دستی در این حوزه است.
واحدی به امکان به وجود آمده برای تدوین برش استانی برنامه ی ششم توسعه اشاره و افزود: باید از این فرصت برای تدوین پیوست زیارت در این برنامه استفاده کرد.
وی با بیان این که تمام دستگاه های اجرایی استان هم اکنون با تمام توان به زائران و مجاوران خدمت رسانی می کنند؛ تصریح کرد: باید سرانه ی زائر مشخص شود و بتوان برای جذب و ارتقا آن تلاش کرد.
حسن پرورنده معاون هماهنگی و بودجه ی سازمان و مدیریت استان نیز به تشریح الزامات بودجه سال جاری و تدوین پیوست زیارت در برنامه ی ششم توسعه پرداخت.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.