ملی پوش المپیکی روئینگ قایقرانی گفت:دو مدال را دو ارنج های مسابقات کاپ آسیایی به دست آوردم و زمانم ارتقا پیدا کرد.

جاور:رکوردم در مسابقات کاپ ارتقا یافت/دومدال در دو ارنج کسب کردممهسا جاور در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: نخستین دوره کاپ آسیایی بین المللی است  که در ایران برگزار شد.از نظر آمادگی تیم،امکانات و برنامه ها خیلی خوب بود. من در این مسابقه در ارنج دو نفره سنگین وزن هزار متر و تک نفره سنگین وزن مسابقه دادم ،خداروشکر در المپیک هم در این ارنج هستم به همین خاطر روی این مواد فوکوس داشتم.
 
وی افزود:درارنج یک نفره طلا کسب کردم و در رشته دو نفره موفق به کسب مدال برنز شدیم.همچنین پیش اوج آمادگی تمرینات قبلی ام بود  که موفق به کسب مدال شدیم.تمرینات اندکی که در این مدت داشتم خودم را محک زدم و با این سطحی که داشتم نتیجه خوبی داشتم و رکوردم را ارتقا دادم.
 
جاور در خصوص برخی ورزشکاران قزاقستان که رضایت چندانی در چهره شان نبود توضیح داد:از آنجاییکه  مسابقات در ماده هزار  برگزار شد و اولین میزبانی ایران بود. با توجه به اینکه ایران هم زحمت فراوانی کشیده بود.این مسابقات در حد خودمان بود و همیشه با این امکانات تمرین می کنیم شاید دو پاروزن المپیکی مقداری ناراضی بودند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار