ویژه برنامه سحرگاهی «در خلوت حضور» در طول ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن رادیو اقتصاد می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی شیار تهیه کننده این ویژه برنامه گفت: برنامه «در خلوت حضور» به مناسب لحظات سحرگاهی ماه مبارک رمضان تهیه شده و سعی شده در این برنامه با پخش ادعیه، سخنان بزرگان و علما و مراجع همچون امام خمینی، رهبر انقلاب، مجتهد تهرانی، حق شناس، مظاهری، بهجت، مشکینی، مهدوی کنی و ... متون و اشعار مناسب، مناجات و آوازهای عرفانی فاخر و اصیل  که با موضوع و زمان پخش برنامه تناسب داشته باشد، موجب حفظ حالات معنوی و فضا سازی در بین مخاطبان باشیم.
 
مهدی شیار هدف اصلی برنامه را در بهره گیری از فرصت ماه مبارک رمضان برای انتقال معارف رفتار دینی – اقتصادی دانست و افزود: همراهی با مخاطبان در سحرهای ماه مبارک رمضان و نیز افزایش دانش مخاطبان از مفاهیم دینی از دیگر اهداف این برنامه خواهد بود.

مهدی شیار همچنین در مورد آیتم های پیش بینی شده در برنامه گفت: «شمع جمع» سخنان بزرگان با رویکرد اخلاقی، ماه رمضان، اقتصاد فردی، «حضور» یاد شهدای انقلاب، جنگ، مدافعان حرم، جهان اسلام، «بسوی نور» بسته استقبال از اذان صبح، «خلوت» بحث کارشناسی با موضوع آثار اعمال (فضایل - رذایل) فردی اقتصادی،«سطرهای اجابت» دعای سحر و ... از جمله آیتم های برنامه "در خلوت حضور" هستند.

ویژه برنامه سحرگاهی «در خلوت حضور» کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی مهدی شیار و گویندگی رضا کاشفی در طول ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 03:00 تا 04:30 از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار