«به توان خدا» در شبکه کودک پاسخگوی سوالات نوجوانان است

برنامه تلویزیونی «به توان خدا»، پاسخگوی پرسشهای نوجوانان درباره خداوند، اخلاق، دین و معنویت خواهد بود.

سید عبدالمجید رکنی تهیه کننده برنامه «به توان خدا» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شبکه کودک و نوجوان قصد دارد در کنار برنامه هایی که در این شبکه تولید می شود به برنامه های متنوعی با محوریت نوجوانان بپردازد بر همین اساس برنامه «به توان خدا» را کلید زدیم.

وی افزود: این برنامه به دغدغه نوجوانان و سوالاتی در زمینه دین برای آن ها ایجاد می‌شود را پاسخ می‌دهد و ما تلاش کردیم با تحقیقات میدانی و کتابخانه‌ای و با قرار گرفتن در بین نوجوانان به سوالات ذهنی نوجوانان پی ببریم.

رکنی در ادامه به حضور کارشناسان در این برنامه اظهارداشت: ما سعی کردیم از کارشناسان روحانی که در ارتباط با نوجوانان هستند و بهتر از دیگران دغدغه و سوالات آن‌ها را میشناسند و درک می‌کنند استفاده کنیم تا این افراد بتوانند با برنامه ارتباط برقرار و سوالات خود را در برنامه مطرح کنند. سوالاتی پیرامون هویت شخصی، خدا و دیگر سوالتی که در سنین نوجوانی ذهن بچه ها را درگیر می کند که اگر به درستی به آن پاسخ داده نشود می تواند در آینده چالش های بسیاری در زندگی افراد ایجاد کند. تا به امروز در تلویزیون شاهد تولید چنین برنامه ای نبودیم و امیدوارم «به توان خدا» بتواند با ایفای درست رسالت خودش، پیام مورد نظر را به مخاطبان القا کند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه هرشب ساعت 8  به مدت 25 دقیقه روی آنتن شبکه قرار می گیرد و سعی شده از برنامه هایی هم جهت تنوع تصویری برای مخاطبان به کار اضافه شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
سلام.
من دوست دارم یک گربه ی خانگی داشته باشم ولی مادرم راضی نیست.
لطفا مرا راهنمایی کنید که گربه بخرم یا نخرم؟
آخرین اخبار