همزمان با روز جهاني صنايع دستي، مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي با حضور در منزل تعدادي از اساتيد برجسته و هنرمندان پيشكسوت صنايع دستي استان ضمن تبريك فرا رسيدن اين روز، از آنان تجليل كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسين زارع صفت ابتدا با حضور در منزل استاد سيد جلال شمسي نژاد هنرمند پيشكسوت صنايع دستي از وي تجليل به عمل آورد.

استاد شمسي نژاد متولد سال 1310 خورشيدي است كه بيش از 50 سال سابقه فعاليت در طراحي و اجراي مقرنس را در كارنامه خود دارد و در حال حاضر بازنشسته سازمان ميراث فرهنگي است.

وي داراي مدرك درجه يك هنر و هم چنين نشان هماي هنر نيز مي باشد.

زارع صفت هم چنين با حضور در منزل هنرمند برجسته استاد اكبر عباس نژاد با اهداء لوح از فعاليت هاي 75 ساله اين استاد پيشكسوت تجليل به عمل آورد.

استاد عباس نژاد متولد سال 1306 خورشيدي است كه در كارنامه خود سابقه 75 سال فعاليت در حوزه كاشي و سراميك را دارد و بازنشسته آستانقدس رضوي مي باشد.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي هم چنين در ادامه ديدارهاي خود با هنرمندان پيشكسوت صنايع دستي با استاد پدرام هنرمند پيشكسوت هنرهاي تجسمي و استاد معمر استاد پيشكسوت قلم زني روي سنگ ديدار و از انان تجليل به عمل آورد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.