کلاس های اوقات فراغت در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان کلاس های غنی سازی اوقات فراغت همچون سال های گذشته در مراکز این کانون برگزار می شود.

قاسم عزیز زاده گرجی شمار فعالیت های این اداره کل را 40 عنوان برشمرد و افزود: 25 رشته با مربیان مجرب در کلاس های فوق آموزش داده می شود.

وی عناوین کلاس های اوقات فراغت را در بخش های فرهنگی، هنری، ادبی، فعالیت های دینی و علمی اعلام کرد و گفت: این اداره کل تلاش می کند تا با آموزش در رشته های متعدد، کودکان و نوجوانان را در جهت شناسایی و پرورش استعداد هایشان یاری کند.

وی شناسایی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان مهمترین و اصلی ترین هدف کانون دانست و افزود: از نخستین روز فصل تابستان با برپایی کارگاه های ویژه به گسترش و تعمیم فعالیت ها مذکور کمک شایان توجه ای خواهیم کرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: این کارگاه ها فضای آموزشی و پرورشی بوده که درآن اصول و مهارت های خاص فرهنگی ، ادبی و هنری با استفاده از روش های موثر و در یک محدوده زمانی معین با هدف تقویت مهارت ها و رشد و شکوفایی استعداد های کودکان و نوجوانان ارائه می شود.

عزیز زاده گرجی به افزایش شرکت کنندگان در کلاس های اوقات فراغت تاکید کرد و افزود: بر این اساس، امسال نیز همزمان در فصل تابستان، 27 مرکز فرهنگی و هنری کانون در مازندران با برگزاری 25 رشته فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی در مقطع سنی چهار تا 17 سال ثبت نام می کند.

علاقه مندان به شرکت در این کلاس ها می توانند به مراکز فرهنگی و هنری کانون های پرورش فکری شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

سفال، نقاشی، رباتیک، موسیقی، قرآن، کاردستی با بافتنی، عروسک سازی، انیمیشن، عکاسی، نگین نشانی روی سفال و فلز، قلم زنی،ساخت قطعات خلاقانه، نجوم، شاهنامه خوانی، معرق، کار با چرم، مهارت خواندن، چرم دوزی و روبان دوزی، نمایش و تئاتر، خوشنویسی، نوشتن خلاق رشته های آموزشی کلاس های اوقات فراغت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، کانون ، پرورش ، کلاس ، اوقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار