همدان؛

افزایش مراکز کانون پرورش فکری تا پایان سال در همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان، از افزایش مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ۴۰ مرکز تا پایان سال جاری در همدان خبرداد.

افزایش مراکز کانون پرورش فکری تا پایان سال در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا جوادی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در عرصه های فرهنگی، علمی، دینی، ادبی و هنری در رنج سنی 7 تا 17 سال به فعالیت می پردازند.


وی افزود: در سال گذشته 4 مرکز کانون پرورش فکری اعم از یه مرکز ثابت شهری، دو واحد سیار روستائی و یک واحد سیار شهری به بهره برداری رسیده است که هم اکنون 39 کانون در حال فعالیت می باشند و تا پایان سال جاری به 40 مرکز خواهد رسید.

جوادی با بیان اینکه یکی از اقدامات کانون پرورش فکری توسعه کیفی مراکز کانون است،  تصریح کرد: با توجه به سیاست های دولت و با وجود عدم افزایش نیروی انسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در زمینه ای توسعه کیفی این مراکز به خوبی درخشیده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اظهار داشت: تقویت روحیه کار گروهی، نگاه ویژه در رشد و بروز تفکر نقادانه در کودکان و نوجوانان، توجه ویژه به رشد عنصر خلاقیت در کودکان و نوجوانان، توجه به آیین‌های بومی و محلی مبنای برنامه‌های کانون است.

جوادی خاطرنشان کرد: شادی، لذت و خلاقیت مهمترین اهداف برنامه های اوقات فراغت است و یکی از اصلی ترین موضوعات و محوری ترین برنامه های کانون پرورش فکری اوقات فراغت بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل حوزه اقتصاد مقاومتی در کانون پرورش فکری تقویت هویت ایرانی ـ اسلامی است که می‌تواند بر روی شخصیت کودکان در سنین پایین اثرگذار باشد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار