با توجه به اینکه آبی پوشان خواستار دو بازیکن از دو تیم ذوب آهن و سایپا شده اند اما باشگاه های مربوطه در نظر ندارند بازیکنان خود را در اختیار استقلال قرار دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شنیده ها حاکی از آن است که استقلالی ها با ارسال یک نامه رسمی خواستار به خدمت گرفتن قاسم حدادی فر ستاره ذوب آهن شده اند و از طرفی نیز صحبت هایی را در خصوص جذب مهدی ترابی داشتند که در نهایت همان طور که مدیر عامل باشگاه سایپا بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده است باشگاه سایپا در نظر ندارد بازیکن خود را در اختیار دیگر باشگاه ها قرار دهد .

باشگاه ذوب آهن نیز بارها درباره حضور بازیکنانش در دیگر تیم ها واکنش نشان داده بنابراین به نوعی حضور حدادی فر را نیز می توان در استقلال منتفی دانست و این بار نیز سنگ استقلالی ها به تیر خورد و نتوانستند این دو بازیکن مد نظر را جذب کنند .

باید منتظر ماند و دید در نهایت باشگاه ذوب آهن در آخر چه تصمیمی برای حضور در حدادی فر استقلال خواهد گرفت آیا این باشگاه موافقت می کند حدادی فر در فصل آتی برای استقلال پا به توپ شود .به طور حتم باشگاه سایپا نه با پیشنهاد استقلال موافقت می کند نه با تیم دیگر .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
سنگ به تير خورد يا تير به سنگ؟؟
آخرین اخبار