هفتمین رئیس جمهور آمریکا، از نماد الاغ در مبارزه انتخاباتی خود بهره گرفت و توانست در انتخابات پیروز شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، الاغ و فیل به ترتیب نمادهای احزاب دموکرات و جمهوریخواه در آمریکا هستند.

هر دوی این حیوانات نزدیک به صد و پنجاه سال پیش بدست توماس نست، کارتونیست آمریکایی، به عنوان نمادهای سیاسی وارد ادبیات سیاسی این کشور شدند.

بر اساس این گزارش در آن هنگام کارتون های سیاسی از این قابلیت برخوردار بودند که رای و نظر مردم را تغییر بدهند. نخستین بار از نماد الاغ برای اشاره به حزب دموکرات و از نماد فیل برای اشاره به حزب جمهوریخواه استفاده شد.

هفتمین رئیس جمهور آمریکا، اندرو جکسون از نماد الاغ در مبارزه انتخاباتی خود بهره گرفت و شعار خود را در همین قالب «دیوانه، ثابت قدم و مصمم» تنظیم کرد و نتیجه هم گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
ما هم میدانیم که همه آنها حیوانند و بویی از انسانیت نبرده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۰۲:۴۱ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
کلا انتخاباتشون بازی سیاسیه، فقط کسانی که متعهد به فراماسون ها و،یعنی صهیونیست ها هستن، میان بالا و تبلیغات زیادی روشون میشه و رای میارن . به عنوان مترسک و گوینده هستن و در اصل حزب تصمیمات کشورشون رو میگیره . علاوه بر این خیلی بیشتر آرای الکترال اثر دارن تا رای مردم ، یعنی به طور کلی انتخابات در اونجا یه بازیه برای مردمشون که فکر کنن دموکراسیه . اما در واقع مردم خودشونم نمیفهمن چطور در نهایت اینو انتخاب کردن . چون افراد با عدالت و با اخلاق انسانی هم وجود دارن، اما همچین افرادی هرگز حتی مطرح هم نمیشن، چه برسه که رأی بیارن! سیاست چیز پیچیده ایه که فراماسون ها در اون استادن، چون دین و اعتقادشون بر اساس فریب و تحمیق عمده ی مردم و همه نژادها و افراد عادی هست .
آخرین اخبار