عضو هيات مديره باشگاه استقلال گفت :به طورحتم بازيكنانی را جذب خواهيم كرد كه دلشان با استقلال باشد.

شهاب جهانيان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تركيب جديد هيات مديره اين باشگاه تصريح كرد: هيات مديره باشگاه استقلال از افراد توانمندی تشكيل شده است. حضور مديران ارشد اقتصادي آقايان تقوی نژاد و حسينی زاده از يك طرف و پورحيدری آبي ترين آبی و سرمايه تيم و همچنين معينی كه از نظر فنی كارشناسی با تجربه است تيم مجرب، كامل و قدرتمندی براي اين باشگاه محسوب مي شود.

وي افزود: اميدوارم اعضاي هيات مديره باشگاه بتوانند در آرامش به تيم محبوب استقلال كمك كنند.جا دارد همينجا از آقايان نجف نژاد، سبك دست و كردنوري كه زحمات بسيار زيادي براي باشگاه استقلال تهران كشيدند تشكر كنم . قطعا اين كم سعادتي ماست كه افتخار نداشتيم در كنار اين عزيزان باشيم.

جهانيان با تاكيد بر اينكه مديرعامل استقلال قطعا از ميان اعضاي هيات مديره نخواهد بود اظهار كرد: بنده مدير عاملي استقلال را قبول نمي كنم و بايد بگويم هيچ يك از اعضاي هيات مديره باشگاه به عنوان مدير عامل انتخاب نمي شوند . افشارزاده نيز همچنان به كارش ادامه مي دهد و امور باشگاه با برنامه و بدرستي در حال پيگيري است.

عضو هيات مديره باشگاه استقلال در خصوص اعتراض جمعي از هواداران استقلال به وزير ورزش و جوانان مقابل درب مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: استقلال قريب به سي تا چهل ميليون هوادار دارد كه اميدوارم بقيه هواداران عزيز نيز در ارامش به استقلال كمك كنند چرا كه در حال حاضر كارها طبق روال پيش ميرود و نيازي به اين اعتراضات نيست و از انها مي خواهم اجازه دهند كارهاي باشگاه طبق برنامه و روال خاص پيش برود 

جهانيان در خصوص عملكرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات بيان كرد: يارگيري باشگاه استقلال با قدرت در حال انجام است و امكانات مالي هم به اندازه كافي در تيم وجود دارد. جذب نشدن برخي بازيكنان به استقلال تنها يك دليل داشته و آن هم اين بود كه دلشان با استقلال نبود و بايد بگويم قطعا از انان شايسته تَر يار خواهيم گرفت. به طورحتم بازيكنان شايسته كه دلشان با استقلال باشد را جذب خواهيم كرد .ما هيچ چيز كم نگذاشتيم و طبق خواسته سرمربي به همه چيز عمل كرديم. منصوريان اختيار تام دارد و هواداران بايد بدانند كه در يارگيري عقب نيفتاده ايم.

عضو هيات مديره باشگاه استقلال با تشكر از وزير ورزش و جوانان گفت: از آقاي گودرزي براي كمك و حضور پررنگ و موثر در صفر تا صد باشگاه استقلال تشكر مي كنم. وزير هر كاري از دستش بر مي آمد براي آبي پوشان انجام داده و برخي موضع گيري ها و رفتارها در حقش بي انصافي است. اميدوارم با تداوم حمايتهاي وزارتخانه فصل خوبي را براي تيم بزرگ، پرافتخار و مجبوب استقلال آغاز كنيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار