در تازه ترین درگیری ها میان هواداران حاضر در رقابت های یورو2016 هواداران تیم های ملی ولز و انگلیس با روس ها در شهر لیل درگیر شدند.

این بار درگیری هواداران ولزی و انگلیسی با روس هابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حالی که یوفا روسیه را به دلیل آشوب هوادارانش به صورت مشروط تعلیق کرده و گفت در صورت تکرار چنین مشکلاتی روسیه را از یورو 2016 کنار خواهد گذاشت،شبکه اسکای اسپورت از درگیری هواداران تیم های ملی  ولز و انگلیس با روس ها  در شهر لیل خبر داد که در نتیجه این درگیری ها  دو هوادار روس باز داشت شدند.

تصاویر تایید نشده ای نشان می دهد که پلیس یک روس را نیز در ایستگاه فلاندرس لیل به سوی دیگر هدایت می کند.
بر اساس گزارش ها هواداران انگلیسی و ولزی با گروهی از روس ها  در یک رستوران مواجهه شده اند و با گفتن این که  ما انگلستان و ولز هستیم علیه روسیه دشنام داده اند.

 شئئ شیشه ای، از رستوران به بیرون پرتاب شده  و در نزدیکی گروه روسی به زمین خورده و شکسته است. 
به گزارش ایندیپندنت این رستوران فورا تعطیل شده است یکی از کارکنان رستوران  گفت: "انگلیسی برای برای دفاع از خود به سراغ میز رفتند و روسها با مشت آنها را  تهدید می کردند. تصمیم گرفتیم رستوران را ببندیم.

روسیه  و اسلواکی روز چهارشنبه در لیل بازی خواهند کرد، انگلستان و ولز نیز روز  پنجشنبه در شهر همجوار لانس به مصاف هم خواهند رفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار