رئیس پلیس فتا فارس از شناسایی فردی خبر داد که با ایجاد فروشگاه اینترنتی جعلی اقدام به کلاهبرداری می كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ  سیدموسی حسینی گفت: چندی پیش کارشناسان پلیس فتا هنگام رصد فضای مجازی متوجه سایتی می شوند که با عنوان فروشگاه اینترنتی در حال فعالیت در فضای مجازی می باشد.
وی ادامه داد: ماموران بلافاصله اقدام به بررسی مجوزها و اصالت سایت كردند و در نتیجه این تحقیقات مشخص شد نماد الکترونیکی و مجوز فعالیت این سایت معتبر نبوده و گرداننده سایت اقدام به جعل مجوز کرده که پرونده با جدیت در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: با تشکیل پرونده و شروع بررسی های فنی توسط کاراگاهان، تعدادی نیز به این پلیس مراجعه و اعلام كردند اجناسی را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کرده اند که با گذشت چند روز از این خرید ها، کالاهای خریداری شده به دست این افراد نرسیده و شماره های داخل سایت نیز یا خاموش هستند و یا پاسخگو نیستند.
سرهنگ حسینی افزود: ماموران پلیس فتا پس از بررسی های تخصصی و اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم شده و طی اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و به این پلیس انتقال دادند.
وی اظهار كرد: متهم در بازجویی های ابتدایی به بزه انتسابی خود ابراز بی اطلاعی كرد که در مواجهه با ادله دیجیتال و مستندات غیر قابل انکار کارشناسان، اعتراف کرد و مدعی شد تمام مراحل این کلاهبرداری از طرح تا عملیاتی کردن آن را با دوستم انجام دادیم که مامورین بلافاصله به آدرس اعلامی مراجعه و شریک جرم وی را نیز دستگیر كردند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار