كسر مقرری ماه اول مشمول تمام كارمندان دولتی است

مدير كل امور اداری و تشكيلات وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون كسر مقرری ماه اول مشمول تمام كارمندان دستگاه‌های دولتي است و فقط مختص بازنشستگان فرهنگي نيست.

حسن حسيني مدير كل امور اداری و تشكيلات وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: كسری مقرری ماه اول مشمول تمام كارمندان خدمات كشوری تابع صندوق بازنشستگی كشوری است كه در سال ٩٠ در ماده ٧٢ و ١٠٠ به تصويب شورای توسعه مديريت و سرمايه انسانی رسيده است.

مدير كل امور اداری و تشكيلات وزارت آموزش و پرورش در خصوص قانون مقرری ماه اول عنوان كرد: تمام وزارت خانه ها و موسسات دولتی مشمول قانونند و مكلفند حقوق و فوق العاده شغل اولين ماه كسانی را كه دوره آزمايشی را طي كرده و به استخدام رسمی پذيرفته می شوند، برداشت و به صندوق بازنشستگی كشوری بپردازند.

وی در ادامه بيان كرد: مبلغ ماه اول هرگونه افزايش حقوق و تفاوت تطبيق حقوق و فوق العاده شغل مستخدم بايستی به صندوق بازنشستگی كشوری پرداخت شود.

حسيني اظهار داشت: قانون كسر مقرری ماه اول مشمول تمام كارمندان دستگاه های دولتي است و فقط مختص بازنشستگان فرهنگی نيست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
نه خیلی حقوقهای حقوق بگیران دولت بالاست، پس از طی کردن هفت خوان رستم و رسمی شدن به عنوان جایزه باز کلی حقوق بگیر بیچاره را جریمه می‌کنند و از حقوقش کم می‌کنند...
بهتر است همه بروند دلالی بکنند و قید معلمی و استادی دانشگاه را بزنند که به جای کسر مقرری ماه اول همیشه پیشاپیش درآمدهای خودشان را بالا ببرند و ربع یک معلم یا استاد هم مالیات ندهند.
Iran (Islamic Republic of)
سپیده
۰۰:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط از فرهنگیا کسر میشه . الکی میگن از همه ی کارمندا
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۲۱:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
پول زوری هست که از مظومترین قشر که کارمندان باشد کسر میشود . تامام
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۵۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
طبق همون قانون که ذکر کردند مقرری ماه اول مشمول کارمندان رسمی است نه پیمانی .پس چرا ما که پیمانی هستیم از ماهم کم میشود؟
آخرین اخبار