معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت : بیشتر مطالب دکتر روازاده ، پزشک عمومی فعال در طب سنتی ، پایه علمی ندارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سعید اسکویی ،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی  اضافه کرد : با توجه به نامه دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت مطالب ارائه شده از سوی دکتر روازاده غیرعلمی و مغایر با سیاستهای بهداشتی و تغذیه ای وزارت بهداشت است.


شنیده شده است که دکتر روازاده ، پزشک عمومی فعال در طب سنتی ، در اینده ی نزدیک در قزوین  نشستی دارد .

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در همین زمینه با ارسال نامه ای به مدیران کل دستگاههای اجرایی فرهنگی و تبلیغی و نظراتی از جمله صدا و سیما- فرهنگ و ارشاد، سازمان تبلیغات، اداره نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف ، از آنها خواست از هر گونه همکاری با برگزاری نشست های آموزشی، سمینارها و کارگاههای غیر علمی توسط افرادی که مورد تایید وزارت بهداشت نیستند  در استان که باعث انتشار مطالب غیر علمی تغذیه ای به ویژه درباره نمک دریا می شود، خودداری کنند .

دکتر اسکویی همچنین به مردم توصیه کرد : مطالب مربوط به حوزه سلامت را از منابع معتبر و سایت وزارت بهداشت تهیه  و از عمل کردن به توصیه های غیر علمی منتشر شده  در سایتها و شبکه های اجتماعی غیر رسمی پرهیز کنند .

دکتر روازاده ، پزشک عمومی  فعال در طب سنتی است که پیش از این در شبکه ها ی ماهواره ای برنامه هایی با موضوعات طب سنتی اجرا می کرده است و هم اکنون هم در داخل کشور سمینارها و نشستهایی با همین موضوعات دارد .

این پزشک اظهار نظرهای جنجالی در مورد طب جدید و نوع تغذیه دارد که از نظر  پزشکان طب نوین و سنتی ، این نظریه ها  مردود است .
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
طب شیمیایی سرطان زاست
آخرین اخبار