معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به حضور گردشگران داخلی و خارجی در ایام تابستان در اردبیل بازارچه‌های تابستانی صنایع دستی در سطح استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا دباغ عبداللهی در جلسه بررسی راه‌اندازی بازارچه‌های تابستانی صنایع دستی در اردبیل اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه در ایام تابستان شاهد حضور گردشگران و مسافران متعدد از مناطق مختلف کشور و نیز گردشگران خارجی هستیم در راستای معرفی صنایع دستی بومی و سنتی استان بازارچه‌های تابستانی صنایع دستی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی تعداد بازارچه‌های موقت تابستانی را در سطح استان توسعه و گسترش دهیم و از این طریق در کنار معرفی این صنایع و هنرهای صنعتگران استان به مسافران و گردشگران زمینه‌ساز رونق فروش و عرضه این محصولات استان نیز باشیم.

دباغ عبداللهی از برگزاری هشتمین نمایشگاه ملی بازرگانی صنایع دستی ایران به میزبانی اردبیل خبر داد و افزود: استان اردبیل از روزهای 18 تا 22 مردادماه امسال میزبان این نمایشگاه خواهد بود که برنامه‌های مختلفی برای برگزاری باشکوه‌تر و بهتر این نمایشگاه در استان اجرا می‌شود.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اولویت‌های مهم در حوزه توسعه و احیای صنایع دستی استان اردبیل در سال 95 اظهار کرد: تدوین استاندارد ملی آیین کار برای رشته‌های دارای استاندارد ویژگی از مهمترین برنامه‌هایی است که امسال در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.