مدیر کل فرهنگی هنری آموزش و پرورش از برگزاری طرح هجرت و دیگر فعالیت‌های تابستانی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان خبر داد.

علی اکبر‌زاده مدیر کل فرهنگی هنری آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فعالیت‌های تابستانی پیش‌بینی شده برای دانش‌آموزان اظهار داشت: در تابستان امسال اردوهای جهادی برای 10 هزار نفر از دانش‌آموزان پیش‌بینی شده که در برخی استان‌ها نیز هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته که فعالیت‌ها در سطح ملی و استان‌ها انجام می‌شود.

مدیر کل فرهنگی هنری آموزش و پرورش در خصوص زمان برگزاری طرح هجرت گفت: پس از ماه مبارک رمضان آغاز و تا نیمه دوم شهریور ماه ادامه دارد که در اردوهای جهادی حضور دانش‌آموزان در مناطق کم برخوردار و نیاز به بازسازی به عمل می‌آید.

وی در ادامه بیان کرد: طرح هجرت تبدیل به یک برنامه ادامه‌دار برای استان‌ها شده که در طول تابستان‌های مختلف اجرایی می‌شود و در برخی استان‌ها فعالیت‌ها از اول تیر ماه آغاز می‌شود.

اکبرزاده در خصوص اردوی زیارت‌ اولی‌ها اظهار کرد: برنامه اردوی زیارت اولی‌ها برای 17 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر متوسطه پیش‌بینی شده که این برنامه از میلاد حضرت امام رضا آغاز و تا میلاد حضرت معصومه ادامه دارد همچنین مسابقات قرآن، عترت و نماز برای شهرهای همدان و مشهد در نظر گرفته شده است.

مدیر کل فرهنگی هنری بیان کرد: راهیان نور و اردوهای از مدرسه تا مدرسه نیز از برنامه‌های دیگر است که این برنامه‌ها در طول سال تحصیلی هم ادامه دارد که برای 650 دانش‌آموزان و فرهنگی با هماهنگی و همکاری بسیج و سپاه پذیرش می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال برنامه اعزام به مناطق عملیاتی و یادمان‌های غرب کشور در نظر گرفته شده و برخی از استان‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را در این خصوص داشته‌اند که امیدواریم مانند سال‌های گذشته برنامه‌ها و فعالیت‌ها تا رسیدن به اهداف محقق شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار