باید بیش از گذشته به فکر تربیت نیروی انسانی مستند ساز در این مسیر باشیم تا تولیدات شاخصی را برای مخاطبان به تصویر بکشیم.

مجتبی شاهسوند تهیه‌کننده «دسترنج» در خصوص این برنامه و کسب روزی حلال به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «دسترنج»،‌ مستندی است از زندگی افرادی که با تمام سختی‌های زندگی‌شان تلاش می‌کنند تا روزی حلال را به خانه‌هایشان ببرند.

وی افزود: سوژه های متفاوتی چون چوپان و زنبور، روحانی خیاط، مرز شیشه از موارد مختلفی بود که تلاش کردیم تا با روایت زندگی آن‌ها سرگذشت‌شان را به بهترین نحو برای مخاطبان به تصویر بکشیم. 

وی ادامه داد: پرداختن به این سوژه ها درس خوبی برای افرادی است که تنها به پشت میزنشینی و یا بیکاری عادت دارند و می‌تواند دایره ذهنی آن‌ها را به دیگر مشاغل جلب کند، افرادی که با کمترین سرمایه به موفقیت رسیدند.
 
شاهسوند در خصوص شکل گیری این برنامه ادامه داد: ما از سال 90 تولید این برنامه را شروع کردیم و با وجود تمام مشکلات این راه را ادامه دادیم و برنامه های خوبی را برای مخاطبان تهیه کردیم. 

وی درمورد نیروهای مستندساز افزود: ما در این حرفه افراد متخصص و خبره کم داریم و این خود باعث کند شدن کار و حتی خراب شدن آن می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ضبط کار درحال انجام است و در کنار آن هم تدوین صورت می‌گیرد، برای ساخت مستند باید عشق داشت. در غیر اینصورت نمی توان مشکلات و سختی های را آن را تحمل کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: شبکه مستند به خوبی در جهت ساخت با ما همکاری کرد اما همچنان تا رسیدن به یک بالندگی نیروی انسانی و تجهیزات راه درازی در پیش دارد تا بتواند افرادی زبده و با تجربه را در این مسیر پرورش دهد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار