کارشناسان بازار سرمایه معتقدند با کاهش نرخ سود بانکی ، سرمایه گذاران تمایل بیشتری به ورود به بورس خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،احیای بازار سرمایه با کاهش نرخ سود بانکی تا حبس ابد سرمایه سپرده گذاران ثامن الحجج از مهم ترین رویدادهای بورس و بانک در هفته ای که گذشت:


کارشناسان بازار سرمایه معتقدند با کاهش نرخ سود بانکی ، سرمایه گذاران تمایل بیشتری به ورود به بورس خواهند داشت.


نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه قانون مبارزه با پولشویی به درستی اجرا نشده است گفت: باید ابزارهای نظارتی را تقویت کرد.


رئیس کل بانک مرکزی در دیدار با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر اهمیت صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی بر گسترش زمینه‌های همکاری میان نظام بانکی و این سازمان تاکید کرد.


رئیس کل بانک مرکزی در دیدار با قائم مقام موسسه سرمایه‌گذاری چین گفت: ایران از همکاری موسسه‌های خارجی در زمینه سرمایه‌گذاری استقبال می‌کند.


بر اساس مصوبه شورای هماهنگی بانک ها نرخ سود بانکی ازامروز کاهش یافت.


رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی کشور از توافق بانک های خصوصی و دولتی برای کاهش سود بانکی به 15 درصد از ابتدای تیرماه خبر داد.


کارشناس اقتصادی گفت: باید شرایط برای کاهش نرخ سود سپرده های بانکی فراهم شود تا صاحبان سرمایه با همکاری بانکها در جهت توسعه تولید ملی گام بردارند.

افزایش وام ازدواج به 10 میلیون تومان زوج‌های جوان را چشم به راه نشانده تا ببینند سرانجام دریافت وام 10 میلیون تومانی چه خواهد شد.


یک کارشناس بانک گفت:باید در زیر ساختهای قانونی بانکداری نقشه راهی برای توسعه نظام مالی طراحی شود تا فرایند تامین مالی منتج به مقاوم سازی نظام مالی کشور شود.

این روزها سپرده‌گذاران موسسه ثامن‌الحجج شرایط سختی را تجربه می‌کنند، چرا که آنها به امید سود بیشتر هست و نیست خود را در این موسسه غیر مجاز از دست داده‌اند.


ارزش کل معاملات بورس تهران با جابجایی 924 میلیون سهم و اوراق بهادار از یک میلیارد ریال فراتر رفت.


انتهای پیام/









اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۶ تير ۱۳۹۵
با کاهش نرخ سود سپرده ها می خواهیم جیب دلالان زمین، خانه ، مغازه را پر کنیم واز این طریق ارزش پول کشور را به طرف نابودی سوق می دهیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۵ تير ۱۳۹۵
بانکها که دارن همون سود 18 درصد رو میدن تا همین امروز یکی از بانکها رفتم سود رو کاهش ندادن ..
آخرین اخبار