دو هزار و ۱۹۲ داوطلب آبادانی برای شرکت در آزمونهای سراسری کنکور سال ۹۵ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۵ گفت: داوطلبان در رشته های علوم تجربی، علوم انسانی، هنر، ریاضی و زبان خارجه آزمون خواهند داد.

جواد علوانیان افزود: بیشترین تعداد داوطلبان شرکت در کنکور سراسری مربوط به رشته علوم تجربی با یک هزار و ۲۲۰ نفر (همگی زن) و کمترین آن مربوط به رشته هنر با ۱۱۲ نفر داوطلب است.

وی با تاکید بر لزوم بسترسازیهای مناسب و لازم برای برگزاری هر چه بهتر و مناسب تر کنکور سراسری در فضایی همراه با آرامش و به دور از استرس برای شرکت کنندگان گفت: طبق اعلام سازمان سنجش آزمون سراسری کنکور در روزهای پنج شنبه و جمعه برابر با ۲۴ و ۲۵ تیرماه جاری در حوزه های تعیین شده، برگزار می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان با اشاره به اینکه در برگزاری آزمون سراسری امسال اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان مشارکت دارند، افزود: آزمون سراسری کنکور در رشته های علوم تجربی و ریاضی، انسانی، هنر و زبان خارجه در آبادان براساس هماهنگی های صورت گرفته پیشین با سازمان سنجش در ۱۲ حوزه و در زمان، محل و ساعت مشخص شده برگزار می شود.

علوانیان گفت: ۴۲۶ داوطلب رشته علوم ریاضی ساعت هشت صبح روز پنج شنبه ۲۴ تیرماه جاری در دبیرستان دخترانه موعود، هنرستان پسرانه علامه جعفری و دبیرستان پسرانه شاهد خاتم الانبیاء آزمون می دهند.

وی افزود: ۱۱۲ داوطلب رشته هنر نیز عصر روز پنج شنبه ۲۴ تیرماه جاری ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در محل هنرستان پسرانه علامه جعفری و دبیرستان دخترانه صدیقه کبری در آزمون کنکور شرکت می کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت:یک هزار و ۲۲۰ داوطلب رشته علوم تجربی نیز از ساعت هشت صبح روز جمعه ۲۵ تیرماه جاری در دبیرستانهای دخترانه خدیجه کبری(س)، رقیه(س)، فدک، نیایش، موعود، تیزهوشان فرزانگان و غیر انتفاعی پالایشگاه آزمون می دهند.

علوانیان افزود: ۲۴۱ داوطلب رشته زبان خارجه نیز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز جمعه ۲۵ تیرماه جاری در دبیرستان پسرانه شاهد خاتم الانبیاء و دبیرستان دخترانه نیایش در آزمون سراسری شرکت می کنند.

بر اساس اعلام عسگری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان، ۹۷۲ داوطلب رشته علوم انسانی در روزهای پنج شنبه و جمعه (۲۴ و ۲۵ تیرماه جاری) ساعت هشت صبح در محل دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی آبادان آزمون می دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.