قوه قضاییه پیگیر جدی و سریع مطالبه رهبری در موضوع حقوق‌های نجومی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شهر چمران گفت: قوه قضاییه در کنار دولت پیگیر جدی و سریع مطالبه رهبری در این رابطه باشند و تخلفات برخی مدیران جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران ضمن تسلیت شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) و اشاره به فضایل شب قدر افزود: با توجه به وصیت لحظات آخر آن بزرگوار که خلاصه تمام دین است و نشان دهنده دغدغه ایشان در اجرای دستورات دین در بستر شهادت، ما باید همواره به بررسی فضایل و وصایای شب قدر بپردازیم و در تطبیق آنها با خود و جامعه تلاش کنیم.

وی گفت: قاتل امیرالمومنین یک تفکر بود نه یک نفر و آن تفکر انحرافی تکفیری است که تا به امروز جریان دارد که ما باید با لعن قاتل امام شیعیان در شب قدر موضع‌گیری فکری و اعتقادی و سیاسی است ولایت‌مداری خود را ثابت کنیم.

خطیب نماز جمعه شهر چمران در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اهالی شعر و ادب افزود: با توجه به نگاه خاص حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این قشر از جامعه و جایگاه آنها شعرای عرب زبان منطقه را نیز به سرودن شعر زنده و موضع‌دار در رابطه با مسائل اصلی و نیاز کشور و همچنین جهان اسلام تاکید می‌کنیم و آنها را با سرودن شعر در مورد فلسطین و بحرین و خیانت‌های آمریکا در موضوع برجام را به دفاع از اهل‌بیت علیهم السلام دعوت می‌کنم.

هاشمی با دعوت مردم به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: از مومنان روزه‌دار برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس که قبل از نماز جمعه هفته بعد برگزار خواهد شد در حمایت از مردم مظلوم و مستعضفان دعوت می‌کنم که بار دیگر نشان دهند قدس فراموش نشدنی است و با گام‌های  موثر خود حق مسجد الاقصی را ادا می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.