اجرای عدالت علوی در جامعه مشکلات را کاهش می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه خرمشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: متاسفانه هر چند گاهی اخباری از حیف و میل و اسراف بیت المال مسلمین به گوش می رسد که نگران کننده است.

حجت الاسلام سیدنبی موسوی در خصوص حقوق نجومی در جامعه افزود: در دیدار اخیر هیات دولت با مقام معظم رهبری، معظم له دستور موکد بر مبارزه با آن را صادر کردند.

وی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری هر کجا که انسان مومن، متدین و متخصص و توانمند مسئولیت را به عهده بگیرند قطعا مشکلات کاهش پیدا کرده و اما هرکجا انسان بی تعهد که ایمان آنها کمرنگ است و منافع دنیا را بر منافع آخرت ترجیح داده اند قرار گیرند اصل اجرای عدالت از بین می رود.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه دستگاه قضاییه در تمام کشور تلاش خود را برای برقراری عدالت به کار گرفته است افزود: هر سال بالغ بر 16 میلیون فقره پرونده در مراکز قضاییه در دست قضات بررسی می شوند.

موسوی  گفت: قاضی هنرمند و مومن و انقلابی باید با همه کسانی که قانون را در جمهوری اسلامی نادیده می گیرند، باقاطعیت و در اسرع وقت برخورد کند.

وی با اشاره به روزقدس افزود: روز قدس بعد از 37 سال با تمام تلاش دشمنان و استکبار جهانی برای اینکه به فراموشی سپرده شود ناکام مانده و همچنان مسئله قدس در جهان اسلام در اولویت اول قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.